Alfa Romeo 4C Spider míří do Detroitu. Zde jsou první fotky sériové verze

Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo 4C Spider
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo 4C Spider

Na autosalonu v Detroitu se představuje rovněž nová otevřená Alfa Romeo 4C Spider. Oproti konceptu se nic úplně zásadního nemění, takže necháme mluvit fotky v galerii. Ostatně, o tom vždycky byla Alfa Romeo...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V principu je 4C, ať už se střechou nebo bez, pořád stejné auto. Spider váží pouze o 10 kg víc než kupé.

Jen připomeneme, že otevřený model 4C Spider i uzavřené kupé jezdí na kabronovém monokoku a to poskytuje vozům vysokou pevnost při nízké hmotnosti. Výsledkem je, že uříznutí střechy přidalo na váze jen zanedbatelných 10 kg. V základu dostanete látkový odnímatelný díl, později přibude ještě karbonový hard-top.

Zajímavosti | Sportovní auta | Alfa Romeo

Alfa Romeo pracuje na výkonných motorech. Vrátí se i šestiválec

K pohonu opět slouží uprostřed umístěný přeplňovaný čtyřválec 1750 TBi o výkonu 177 kW (240 k) a točivém momentu 350 Nm. Stovku vůz zvládne za zhruba 4,5 sekundy a rozjede se na 258 km/h. Opět je tu jen dvouspojková automatická převodovka a pohon zadních kol.

Stejně jako u kupé si můžete připlatit za hlasitější závodní výfuk. Ani jedna verze nemá posilovač řízení. Alfa Romeo tvrdí, že díky tomu řidič dostane více infromací a zažije klasické spojení se sportovním vozem.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Alfa Romeo 4C Spider
  2. Fotogalerie: Alfa Romeo 4C Spider
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků