Alfa Romeo 4C: Safety Car pro závody na Silverstonu

Letošní autosalon v Ženevě se stal dějištěm světové premiéry nové sportovní Alfy Romeo. Model 4C používá jako svůj základ karbonový monokok a hliníkové rámy, o pohon se stará benzinová jedna-osmička s výkonem 240 koní a hmotnost nedosahuje ani 900 kg. Ideální automobil pro okruhy, že ano.

Sportovní auta | Autosalony | Ženeva 2013 | Premiéry | Alfa Romeo

Alfa Romeo 4C váží pouze 895 kg. V Evropě bude stát 60 000 euro

Ve Velké Británii se sportovní Alfa už jednou představila, a to na festivalu rychlosti v Goodwoodu. Tím to ovšem nekončí, tamní fanoušci si budou moci prohlédnout tuto novinku znovu při závodech silničních motorek na okruhu Silverstone. Alfa Romeo 4C zde bude plnit úlohu Safety Caru.

Sportovní auta | Premiéry | BMW

BMW M3 DTM Safety Car má po premiéře

Kdo by očekával nějaké zásadní úpravy související s touto akcí, ten by byl zřejmě zklamán, nic takového se nekonalo. Alfa Romeo 4C pouze dostala karoserii kombinující bílou, zelenou a červenou barvu tak, jak tomu je na italské vlajce. Safety Car to je určitě pěkný, ale snad příliš často vidět nebude…

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Alfa Romeo

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků