Snad se v sériové výrobě objeví jiný motor. Doufal jsem v něco jako 3.2 GTA, tento motor bude sice lehký, ale moc potencionálu v sobě mít nebude.
Tak i přes použitý motor to má už teď udávané lepší jízdní hodnoty než nejbližší konkurent od Porsche... Takže v motoru opravdu problém není... To autíčko je lehoučké... ;-)
A kde by ho vzali? Vždyť v současný nabídce nic takovýho nefiguruje. Jen čtyřválce povětšinou s turbem. Poslední alfáckej šestiválec byl v GT 3.2 (resp. lehce modifikovaný z GTA)
Já vím, že takový motor nenabízí, proto jsem doufal v jeho návrat.
Myslím si že by to mohlo zabít koncept lehkého auta, ikdyž nevím přesně kolik V6 z GTA oproti 1,75Tbi váží. Spíš si myslím, že to bude startovací motorizace a pak udělají učitě vyšší výkonovu variantu se stejným motorem, jestli i s jiným ví bůh
Jediný kdo ten koncept zabije je ten zkurfený účetní. Co jsem tak pochytil, tak už měli ukázat sériovou podobu, ale jen přestříkali koncept. Navíc zase odsun výroby o jeden rok, ale na posuny jsme zvyklí. Otázka proč to zpoždění. Zřejmě mají špageťáci problém s novými technologiemi, to není jak dosud zbouchnout dva plechy k sobě a zamáznout to tmelem.A nevěřím tomu, že to půjde takhle do sériové výroby. Jak zkurfili koncept Brery, tak dají záhul i tomuhle. I když tady nemůžou tolik pokazit.Kdo dá přes milion za ubohých 200 koní, je podle mě blázen. I když ty kobylky jsou zabalené do rajcovního balení.
Při plánované váze je to jako kdyby v normálním autě bylo tak 300-350 koní, navíc se ta váha bude krásně brzdit a ještě líp krouhat zatáčky. Za tu cenu je to dobrá koupě. Navíc motor zcela jistě bude přes 200 koní, v Giulietta je nastavenej na 235 koní.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.