Alfa Romeo 4C: italové chystají koncept menšího sporťáčku

Tradiční červnová přehlídka automobilové krásy na slavné kalifornské Pebble Beach se pomalu blíži a jednotliví výrobci už začínají tasit své zbraně. Výjimkou není ani italská Alfa Romeo, pro niž je americký trh stále zajímavější a na této akci prý hodlá představit menší, levnější ale i přesto velmi působivý koncept lehkého sportovního modelu 4C. Již samotný název nám přitom dává tušit jeho zařazení - jakožto menší brácha „velké“ 8C Competizione má nabídnout sportovní vyžití za relativně přijatelnou sumu.

Prozatím se spekuluje o přeplňovaném agregátu s výkonem 250 koní a pohonu zadních kol, což by mělo dát řidičskému vyžití určitě zadost, tedy alespoň těm méně náročným. Alfa se zároveň pokusí udržet hmotnost na co nejnižší hranici a docílit to chce zejména použitím karbonových a pevných kompozitních materiálů. V případě, že Alfa Romeo 4C nakonec dostane „zelenou“, roční výroba bude čítat kolem 5 000 kusů a základní cena se má pohybovat kolem hranice 1,3 milionu Kč. A aby právě tohle novou Alfu nepohřbilo...

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků