Alfa Romeo 4C dostala 315 koní. Maximálně jede přes 300 km/h

Společnost Pogea Racing GmbH se vytasila se zajímavou úpravou určenou pro Alfu Romeo 4C. Na karoserii zamířily karbonové prvky vylepšující aerodynamiku, nechybí nová kola a samozřejmě došlo i na zvyšování výkonu. Výsledek údajně pokoří hranici 300 km/h.

Zajímavosti | Sportovní auta | Kupé | Fascinace | Byznys | Premiéry | Alfa Romeo | Design

Alfa Romeo 4C v detailech: jen 1 000 kusů pro Evropu (+ 63x foto)

Sada aerodynamických prvků vyrobených z karbonu obsahuje přední spoiler, prahové nástavce, dozadu se nastěhoval nový difuzor a velmi rozměrné křídlo. Černé disky mají osmnáct palců vpředu a o palec více na zadní nápravě.

Byznys | Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia bude mít že neuhodnete co? Správně, zpoždění

Veškeré novinky nejsou na karoserii jen tak pro parádu. Zařídit mají větší přítlak, což se vzhledem k jízdním výkonům velmi hodí. Pogea Racing totiž vyladila benzinový čtyřválec na 232 kW (315 k) a 455 Nm. To lehkému italskému kupé postačí k zrychlení z nuly na 100 km/h za 3,8 s a k dosažení nejvyšší rychlosti přes 300 km/h. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků