Alfa Romeo 169: italský supersedan na prvních ilustracích

98 komentářů

Dorien
28. listopadu • 11:54

Osobně vlastním dvouletou 159 koupil jsem si ji jako nový vůz, jsem nadmíru spokojen, s autem nejsou žádné problémy, je krásné, pohodlné, rychlé, spolehlivé a to mám bratře už 70tis. nadrandíno, bramboráky vůbec nezatracuji, jsou to mimořádné dobrá auta se skvělým motorem, jen ta plastová drkotající se kabina mne silně odpuzuje, jeďte s trojkou po dlažebních kostkách a vytluče z vás duši. AR je komfortní dálniční cruiser, brambor je drzý spratek do zatáček kde nemá konkurenci. Motor je skvělý, design okoukaný, ale chápu, že germanizovaný český motirista volí raději ledvinky než rudý kříž. Já jsem vyjímkou a nutno dodat spokojenou vyjímkou. :-)

andy_xx
8. října • 18:45

Mě by spíše zajímalo, proč se vždy pod články Alfy Romeo rozpoutává většinou ta samá-žhavá diskuze :-D. Redakce by mohla všem ulehčit práci, zkopírovat třeba tuhle diskuzi a vložit ji automaticky do dalšího článku o Alfě...myslím, že bychom si všichni ušetřili čas :)

Martin Lonek
8. října • 22:03

Protože Alfu nekupují lidé rozumnou úvahou, kdežto jinéznačky ano, samozřejmě také s příměsí sympatií, které jsou dané marketingovou imagí výrobce, le víc s mírou. Výrobce dělal léta špatnou práci v kvalitě, teď se mu to vrací i s úroky, ale zamilovaní zaslepenci stále útočí.

Michal
9. října • 8:46

Kolik vás co tady melete o Alfe jste v ní jeli popřípadě vlastnili a opravovali, že tady soudíte jízdní vlastnosti a poruchovost? :)

Blackpitch
9. října • 8:51

Presne jak pises:)) Smeju se nad temi odborniky...nikdy v tom nesedeli, ale vi o tom vsechno.

Radek Ondrášík
9. října • 9:20

Takze pokud nekdo Alfu vlastni, tak je odbornik na Alfy? Tedy nestacim se divit. Sousedka, naprosty automobilovy analfabet vlastni uz asi 10tou alfu. A mimo to, jak vypada o ni nevi nic. Takze chapu, ze si tu nekteri vlastnici tech krbic mysli, jaci jsou to borci, kdyz si ten kus rezaveho plechu koupili, ale trochu soudnosti by neuskodilo.PS - ja ty Alfy vlastnil 4

ja-ne
8. října • 15:35

Alfa
xxl [194.154.226.xxx] | 19. 03. 2002 08:34 Ach, Alfa ty si mi zobrala srdce ... Alfa Romeo je pre mna stelesnenim emocii, je to auto v ktorom zabudnete na starosti v zivote / danovy urad, zuriva svokra ... / a vnimate len jazdu. To auto naozaj nie je na presuvanie medzi bodom A a B je to permanentny orgazmus ... V Alfe je cloveku az luto, ze dosiahne svoj ciel a jedine naco mysli je, kedy opet bude pokracovat v ceste. A este pre milovnikov nemeckych sportovych aut, mozno su vykonejsie, kvalitnejsie, ale chyba im srdce a preto v mojom zivote nemaju vecsiu cenu ako vysavac alebo mixer

Radek Ondrášík
8. října • 16:21

Rad bych poznal to casto omilane srdce. To ma byt jako co? Dyt to auto jede jako kazde jine a hledat srdce u nejakeho 1,9 JTD muze jenom mamlas. Alfa je tuctove auto jako kazde jine. Jediny rozdil je v designu, jinak nenabizi vubec nic a ani to trapne srdce.

Martin Lonek
8. října • 21:49

Nezbývá než souhlasit. Srdce auta je motor, a napr. BMW nabizi lepsi pumpy nez Alfa uz nejmene deset let. Design Alfy je krasny, ale tim to panove konci. Zbytek je podprumer za nadprumernou cenu. Kvalita, pozitek z jizdy, servis. Nadprumerna je pouze marze vyrobce - jinak vubec nechapu, jakto, ze Alfa jeste s mizivymi prodeji existuje. Asi ji do jiste miry zivi Pandy, 500ky a Punta.

Jura
6. října • 19:40

Ach ty komlexy. Když se tak na tuto diskusi dívám, tak je mi z té omezenosti lidí opravdu špatně. Například hned nahoře když čtu příspěvky pana Ondrašíka, tak je hned vidět co je to za člověka. Bohužel hodně lidí si asi neuvědomuje, že jejich slova poukazují na to co se skrývá v jejich hlavě.

_dave_007
6. října • 21:04

Tak to pozor frajere! Na Ondraska nam nesahej! Ten vi vse, a kdyz snad ne, tak jeho otec urcite.:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Radek Ondrášík
6. října • 21:55

Tak tak, dejte si bacha, at neosoupete moje jmeno

bjuk
7. října • 11:58

..neviem čo tu mate všetci za problem,kritizovať dokaže každý nikto vas nenuti aby ste si kupovali auto značky Alfa,je jasne že novy model už tu mal byť ale žial v taliansku to je trocha ine ako u nacistov ale to je fuk...alfa mala vždy zaujimave modely na trhu aj ked o nejaky ten rok pozdejšie...treba len vydžať a uvidi sa čo nakoniec z toho bude ja verím že to bude zaujimavé...

Martin Lonek
8. října • 21:57

Ty, vo.e, víš ty vůbec, že Itálie byla za války velkým spojencem Hitlera ? Zatímco Němce ke zvolení hitlera dohnala hospodářská krize způsobená tím, že Frantíci a Angličani dojili Německo reparacemi po I. sv. válce, Italové se na jeho stranu přidali zcela dobrovolně. Tak zvolni, čobole a vzpomeň na Slovenský Štát nebo na protektorát B und M. Nemáme si co vyčítat.

Radek Ondrášík
7. října • 12:32

to jsou hodne zoufale argumenty

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jura
7. října • 15:01

Nevím co je na nich zoufalé? Zoufalé je, že se musíte pořád pošklebovat všemu co nepochází z Německa. Ale na druhou stranu je mi vás trochu líto, že si nedokážete uživát života jako normální lidé.

Radek Ondrášík
7. října • 16:06

A normalni lide jsou kteri? Ti, kteri si uzivaji Italskych vozu? A ti co si jich neuzivaji uz normalni nejsou?Klidne se vsadim, ze tech italskych vozu jsem v zivote mel vice, jak cela vase rodina dohromady. Nicmene ani presto mi nedela problem si priznat realitu. Umim fandit, ale nemam klapky na ocich.

ja-ne
7. října • 13:15

alfa 159 ma najlepsi podvozok vo svojej triede..

no.problem
7. října • 21:34

Sice diskusia OT, ale zase po dlhom case nieco pripisem.
159 dnes nema, a asi ani v case uvedenia na trh nemala najlepsi podvozok v triede. A to mozem povedat ako majitel 159SW, podotykam, ze spokojny majitel ;-) Dovolim si ale nesuhlasit s p. Ondrasikom (tak ma ukamenujte, no B-] ) v tom, ze kvalita podvozku je dana len nasobkom g. Kvalita podvozku je imho vec ovela subjektivnejsia, aj ked mozno pre minoritu soferov. Velku cast kvalit podvozku tvoria informacie, ktore od neho vodic dostane. A v tomto su napr. golf V a 159 (bez ohladu na triedu) uplne ine svety. Golf sice vela znesie a podvozok je technicky fajn, ale kde presne ma limity, na to sa neda lahko prist, vsetko je utlmene alebo preposilovane. 159 asi nebude vzdy rychlejsia alebo pohodovejsia, ale vodic si je istejsi vo vsetkom, co robi, auto "hlasi" bliziaci sa limit dost zavcasu a to je podla mna velke plus.
Alfe drzim palec, rad by som videl opatovny odklon od mainstreamu, aj ked chapem, ze automobilka tak pride o vela beznych zakaznikov. Otazkou je, ci si tych beznych vobec bude vediet ziskat.

Radek Ondrášík
8. října • 8:41

V tomto souhlasim.

Radek Ondrášík
7. října • 15:01

ano nejlepsi, akorat i obycejna Laguna da v zatacce vetsi pretizeni, nez ta slavna Alfa.

ja-ne
7. října • 16:29

no na okruhu by sa videlo.. ktore auto ma sportove korene.Pokial viem,najlepie pretazenie do zakruty mal citroen xantia v6 activa

Radek Ondrášík
7. října • 17:02

No to nevim. Formule ma ke 4g, supersporty maji k 1,8 g, bezne supersporty okolo 1,3 g. Z beznych vozu treba Megane Sport 1,15g, takovy Civic 1,8 ma okolo 0,7 g, laguna dci 0,68 g, Alfa 159 2,2 0,71 g, laguna 2,0 benzin 0,74 g, BMW 330i 0,7 g...mam tech vysledku docela dost.

El_companero
7. října • 15:22

O kvalitach podvozku Alfi a inych aut (BMW, FORD, MB) myslim jasne hovori toto videohttp://www.youtube.com/watch?v=UWiY1Tlifn8Mate aj niaky dokaz pre svoje tvrdenie? alebo su to len Vase prihluple reci o tom kto, co a kedy...

Radek Ondrášík
7. října • 16:44

Toto ma byt jako co? dukaz na dve minuty? ale okej, pouziju stejne hlluposti jako vyhttp://www.youtube.com/watch?v=ypJZUxKvaiY
http://www.youtube.com/watch?v=QaTnd3ozcaENo a pak treba katalogy z mereni pricneho a podelneho pretizeni. Ale chapu, ze vasim jedinym zdrojem je youtube. Na ztrapnovani je to v pohode. A pokud mate zajem, klidne vam poslu na otestovani tech aut VI Monitor a uvidite sam, co ktere auto zvladne a nezvladne. Ale verim, ze pak jako spravny chlap prilezete po ctyrech s omluvou.

El_companero
7. října • 17:09

Tak ja som sa niekde stratil
Videl som tam aj Subaru aj Porsche ale nikde som tam nevidel Alfu.
Laguna GT nema standardny podvozok ako 4 dv. Laguny.
Porovnavat predokolku so 4 kolkou je scestne.
Takze dakujem za zaujimave videa ale v pripade nasej diskusie niesu relevantne.
Osobne invektivy si nechajte pre svojich blizkych ked vam ich trpia (svedci to o vasej socialnej inteligenicii)

Radek Ondrášík
7. října • 17:20

Vy budete asi odbornik na auta ze? Proc se vubec vyjadrujete k autum, kdyz o nich ocividne nic nevite. Nic proti, ale Laguna GT neni 4 kolka. Tedy ano ma 4 kola, ale pohon jenom predni napravy. To je novinka, co?

Skyline
7. října • 14:36

...a peklo zamrzlo.:-P

badman
7. října • 15:04

Vy vypatlanci co jezdíte v Golfácích a alfách nevíte vůbec vo co gou. měl jsem 155 V6 a golfa gti a můžu Vám říct, že jsem nejspokojenější se svým Kadettem GSI v tjůningu tuponi. Vyjedu s tým do pola aj do města a všetci čubrní. Vám sa v tých samoseroch furt neco drbe ale já pokáď nejezdím tak se mi auto ještě nevysypalo a včíl mluvte, bo na Vás prozradím , že ste obyčejní krypli co celý deň čumíjů enom do PC a nemajů ani řidičák, natož aby někdy sedli do těch střepů jak je tady popisujete ve Vašem daydream.

Skyline
7. října • 17:30

Na kterou cast meho prispevku jsi reagoval? Nejak to nemuzu rozlousknout :-D

Jelcin
6. října • 16:36

Jak se tak probírám diskusí, nemůžu přehlédnout, že sem píše spousta, ba dokonce většina těžce zakomplexovaných jedinců, kteří se nezmohli na nic jiného, než si koupit tuctovou, hnusnou konzervativní a nezajímavou, dokonce troufám si říci technologicky zastaralou oktávku, či golfa.
Pánové, trochu se zamyslete, než něco napíšete...Alfě možná trvá vývoj vozu dýl, než třeba VW nebo Škodě...Ale když to v konečný podobě porovnáte, dojdete k závěru, že nová škoda jezdí na stejných motorech, na stejných podvozkových platformách, že uvnitř jsou použity již vývojem letité komponenty...Alfa vždy přijde s množstvím myslím zajímavých inovací, ať už jde o motory, či naladění podvozků, elektronika...Dovolil bych si požádat jedince, kteří si zde chtějí léčit mindráky, ať se přesunou jinam, že zde v diskusi o nové Alfě Romeo pro ně není místo
Děkuji

furgon
6. října • 18:28

Protože tady někdo nazve věci správnými jmény, není přece zakomplexovaný jedinec uznávající pouze AZNP nebo KdF group. Ale chápu to z pohledu zakomplexovaného jedince, který si pro zvýšení sebevědomí pod záminkou 'cuore sportivo' pořídil na splátky rozleštěnou vybydlenou 156 na pořádnejch woe AEZ 18", na který mění každej půlrok ramena a u dvakrát zadřenýho twinsparku, drhne ocelovym kartáčem malinký svíčky, aby ušetřil za drahý nový a je nasranej na souseda s oktávkou, kterej tam leje pouze naftu a občas vymění olej...

ja-ne
7. října • 10:17

do dizlovej ochcavky sa leje olej zarovno s naftou, lebo ho zmasti rovnake monozstvo jak tej nafty....

furgon
7. října • 10:36

kua piš aspoň česky,kdo má furt luštit tu maďarštinu

Jelcin
6. října • 18:40

Nazývání věcí pravými jmény?:-)...trochu jsi mimo mísu;-)...Mám 147čku facelift s motorem 1,9JTDM 110kW. Takže nejspíš nebudu drhnout svíčky, ani nebudu řešit problemy zadřenýho motoru. Nebudu řešit ani problemy se startováním, který má hodně dvojkových oktávek s motorem 1,6. Víš proč? Protože mám auto,který považuju za spolehlivý..A co do něj leju? Naftu a jednou za 10-15 tisic km vyměním olej, kterýho je stejný množství když ho vypustíš, jako když jsi ho nalejval;-)...A co máš ty za fáro? Fabii první generace s motorem 1,0 a černejma nárazníkama ne?:-D

furgon
6. října • 18:54

Mě vůbec nezajímá co máš za střep, ale kecy máš jako typickej omezenej fanatik, viz i ty trapný žvásty o litrový fabii s černejma nárazníkama :-/

Jelcin
6. října • 19:47

Tebe nezajímá co mám za střep, to je docela možný, ale svůj střep nám alfistům radši ani nepředstavíš, že?:-D...Myslim že jsem zapomněl dodat k tej fabii s litrovym motorem a černejma nárazníkama, že sis ji koupil na leasing, celkově za ten krám zaplatíš kolem 400 000 a jsi na sebe hodně hrdej, jakej že jsi to udělal super kup:-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
furgon
6. října • 20:20

Nemám potřebu se zpovídat primitivovi co mám za auto, protože začneš blít že to není možný a kde jsem na to vzal a že mám stejně fabii na leasing za kterou platim 4kila, takže si tady mektej co chceš ;-)

Jelcin
6. října • 20:27

No vzhledem ke způsobu vyjadřování tipuju, že sis právě sundal montérky od hnoje, ve kterých jsi před chvilkou vypadl po náročném dni na poli ze své "užovky" škody 105, namrocanej po deseti vypitých pivech, utřel si hubu od omastku a zasedl k počítači, najel na autorevue.cz, abys mohl zkritizovat vše, co je na seznamu právě aktuální a nejlépe něco, na co nikdy mít nebudeš.

furgon
6. října • 20:44

No konečně známe tvůj každodenní rituál ;-)

Jelcin
6. října • 20:58

Pokud vím, o sobě jsem nic nepsal, koncernový omezenče:-)

furgon
6. října • 21:16

To víš že psal, tak se nerozčiluj :-D

Jelcin
6. října • 21:25

Jo, takže tedka se tady s tebou budu hádat o tom, co jsem psal nebo ne, jelikož jsi natolik dementní, že nedokážeš regulérně argumentovat:-D....no to snad ne...kolik ti je?..15?

furgon
6. října • 21:30

Chudáku, na tobě se doma asi vyřádili, že si tu léčíš svoje komlexy nadávkama viď :-))

Jelcin
6. října • 21:42

Ale pozoor, další novinka:-D:-D...myslíš, že slovo demence, od ní odvozený slovo dementní je nadávka?:-D...kdybych řekl že jsi kretén, tak bych ti nadával (a myslim že bych se nemýlil)...Musím přehodnotit tvoji vyzrálost...ponížil sis na celých 14 let:-)

furgon
6. října • 21:48

Chápu, v prostředí, kde se nacházíš tě evidentně často častují slovy odvozenými od dementa, takže už ti to ani jako nadávka nepřijde :-D :-D

Jelcin
6. října • 22:03

Ty jedeš uplně mimo...Mám pro tebe jednu radu:-)...dej si špeka a vyraž na projížďku se svým koncernovým vozem:-)...uvidíme jak dlouho tě to bude bavit:-)

prcka
6. října • 22:47

Toz tim koncernovym vozem bych se nebal ani delsi projizdky, ale s italskym autem jedine pokud bych mel u pojistky levny odtah.:-D:-P

Jelcin
7. října • 10:57

Na projížďku alfou si mužeš objednat odtahovku, ale na projíždku koncernovym shitem rovnou mechanika k sobě do garáže, pač s tim ani nevyjedeš:-)

ital
6. října • 18:36

Další hnojař se zemědělským strojem který čoudí a dělá kadla,kadla kadla
:-D

šmankote
6. října • 13:18

Přesně jak to píše nahoře redaktorskej... Alfa jenom žvaní a slibuje, nástupce 166 slibuje už několik let. Slibovalo se i s nástupem 159 - pobijeme trojkovej bavorák, zvýšíme kvalitu, prodloužíme záruku a výsledek? 159 se potácí na chvostu tabulek, kvalita mizerná. Slibovalo se i s nástupem 149 - letos ve Frankfurtu a výsledek známe...

wolff
6. října • 14:28

Specifikuj tu mizernou kvalitu u 159. Prosím, v čems e jako projevuje. Máš to jak doložit? nebo je to tvoje čirá spekulace (která tedy nevím z čeho vychází...)... 159 svoji kvalitou je spíše výše v rámci své třídy. není možná an špici, ale rozhodně nabízí mírně vyšší standard...

Radek Ondrášík
6. října • 14:31

spise vyse? ehm....

wolff
6. října • 15:32

Tak skoro bych řekl, že ano... I když... ono už dnes není slabých hráčů na trhu... (co se kvality týká...) Uznávám, že tady se dá spekulovat.. to je jasné..., ale rozhodně bych kvalitu 159 nezatracoval.Nevím o žádných chronických bolestech toho auta... podobném se dalo bavit třeba v předchozí generaci Laguny, či 159 a 2,0 T.S.... to bylo provarové auto..., ale 159 určitě není. U Ar 159 nebyl zvládnut opravdu marketing (přestřelná cena, ohlášený útok na trojku, nedodržení slibu ohledně GTA atd...),a e rozhodně to není špatné auto... A dosud mi přijde nejhezčí, což není zanedbatelné plus...

Martin Lonek
6. října • 22:52

http://news.auto.cz/aktuality/auto-bild-tuv-report-2009-vozy-2-3-roky-verso-toyota-corolla.html159 ještě není v přehledu, její předchůdkyně 156ka má 2x vyšší poruchovost než bmw 3.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
no.problem
8. října • 0:40

156 a 159 toho ale nemaju vela spolocneho, mozno niektore diesle su konstrukcne podobne. Interier, elektronika, odhlucnenie, podvozok - vsetko je inak a len Fiat vie, ci lepsie alebo horsie.
Co sa tuv tyka, tak vzhladom na sposob ziskavania dat to nie je prave vzor nezavislej statistiky, uz sa to tu mnohokrat preberalo...

_dave_007
6. října • 12:58

Takhle na obrazku vypada opravdu moc hezky! Design Italum vskutku jde.Vsichni majitele vozu Alfa Romeo se dusuji, ze ridit Alfu je proste srdecni zalezitost. Docela rad jim to verim. Nicmene, take priznavaji, ze Alfy musi do servisu neuveritelne casto.Fiat dosadil do Alfy, myslim ze predloni, novy a osvedceny management. Myslim, ze kdo chce videt pozitivni vliv techto zmen, tak je vidi uz dnes. A kdo je a priori videt nechce, ten je proste neuvidi at se deje co se deje. My, kteri holt musime hledet predevsim na pomer uzitna hodnota/(cena + provozni naklady), si bohuzel Alfu dovolit nemuzeme.

ital
6. října • 13:13

Alfu si kupují fajnšmekři,pro ty ostatní co potřebují dělníka na odvoz hnoje a ostatních sraček tady máme vozy od koncernu že?B-]:-))

šmankote
6. října • 13:24

Ano, Golf VI 1.4TSI 160 kobyl, DSG, adaptivní tlumení, to je kára na odvoz hnoje. Tímhle Golfem se povozím raději než seroucí se Alfou :-D

ital
6. října • 17:27

šmankote:Svez se někdy v Alfě a do golfa už nikdy nesedneš

Radek Ondrášík
6. října • 21:54

No ja mel paradni 156tku V6, svezeni famozni, duse auta paradni, zavava na kazdem kilometru. A presto si rad sednu do Golfu a uziju si s nim klidnou a bezstarostnou jizdu. Nechapu proc musi byt nekteri tak zahledeni do kusu zeleza.

slaine
6. října • 13:42

A to ti nevadí, že ten Golf vypadá jak lívanec? :-) Jinak dle mých zkušeností se nikdo a nic neumí srát tak nehorázně, jako produkty VW. A "shodou okolností" mi v tomto dávají za pravdu i dlouhodobé testy autobildu, kde z pěti nejhorších (rozuměj nejvíce se seroucích) vozů všech dob jsou tři VW.

šmankote
6. října • 13:56

Nechme hovořit zákázniky...Golfů se za kvartál naseká tolik, kolik dělá celá produkce Alfy za celý rok. Dlouhodobé testy autobildu na to nemají žádný vliv. Zákazník raději volí seroucí se produkty VW, než seroucí se produkty Alfy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
slaine
6. října • 13:57

No a? Co tím chtěl básník říci? Zákaznící volí taky Evu a Vaška, nezájem.

homer
6. října • 13:54

To už ví celej svět a taky se to dávno projevilo v prodejních statistikách;-)

mclown
6. října • 9:38

ked bola 156 myslel som ze krasnejsia alfa nebude. Prisla 159 - najkrasnejsia alfa. A teraz toto, zasa raz nadhera :)

radek
6. října • 10:31

moje rec B-]

homer
6. října • 9:33

Zase se dozvíme že tenhle model je špičkovej, naprosto spolehlivej, precizně zpracovanej, srdeční záležitost a po pár letech zjistíme že je to stejnej (nebo ještě větší!) šmejd než celá dosavadní produkce. Jak rád bych se ale konečně mýlil...

slaine
6. října • 10:48

Co z dosavadní produkce Alfy Romeo je šmejd?

homer
6. října • 13:49

Všechno co je nespolehlivý, netrvanlivý, poruchový a reznoucí.

Michal145
6. října • 18:57

No to je hrůza po patnácti letech si mi dovolil ureznout originální vejfuk, no já je snad půjdu zažalovat :-D
Než něco napíšeš tak si něco aspoň přečti, od r 92 dělaj pozink.

homer
7. října • 10:25

Chytil ses dobře a že nevyvracíš taky tu nespolehlivost, netrvanlivost a poruchovost? Takový detaily se v "cuore sportivo neřeší" já vim.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
blackpitch
8. října • 7:50

Mam rad typky jako jsi ty, co nikdy alfu nemeli, ale jsi obrovskej odbornik na jejich poruchy...za 3roky co alfu mam, jsem nebyl v servisu, takze si sve chytre reci nech pro cajove dychanky

homer
8. října • 16:14

takže nová ta tvoje alfa nebude s tou bys v servisu byl minimálně na garančce a zbejvá odlítanej střep kterej resuscituješ na ulici - to si nás alfaskeptiky fakt smáznul, svolávám čajovej dýchánek :-D

Blackpitch
9. října • 8:48

Tak ty budes koukam znacnej srandista...nejdriv by ses mel probudit nez zacnes psat...ja jsem zminoval zavady, ne garančku...trošku neco delej s IQ...mas slabe chapani...resuscitovat auto?? opet problem s IQ...boze proc tu debatuju s hlupakem

homer
9. října • 10:31

Přesně jsem se trefil - pod lampou ti stojí třiatřicítka se zadřenym motorem a značkama v depozitu. Tu je opravdu zbytečný servisovat.:-D

slaine
6. října • 13:56

To říkali chlapu v hospodě, nebo ses to dočetl v blesku? B-]

slaine
6. října • 10:48

Co z dosavadní produkce Alfy Romeo je šmejd?

hurkar
6. října • 9:30

Design ide do predu, tvary mi pripomínajú Jaguár, športové Bentley, alebo prahová časť BMW. Ale ako celok sa mi páči.

pepik
6. října • 9:31

mě to spíše připomíná novou infiniti m

Děda
6. října • 10:34

Mne to pripomina Skodu Roomster.

Radek Ondrášík
6. října • 9:26

pohadkam o nastupci 166tky jeste nekdo veri? Tusim, ze skici podoby tu byly tak 20x, do vyroby to slo uz 30x. Melo to mit platformu maserati, GM, mercedesu opet GM. Melo to mit V8 z Maserati, pak zase maximalne GM V6. Pak to mel byt sedan, pak kupe-sedan. Ve vyrobe to melo byt uz 2006 pak 2007 pak 2008 a dnes mame 2009 a furt nic.Pokud by existovala cena za nejukecanejsi automobilku, co stejne nic neudela, tak je to Fiat a pak Alfa Romeo. To je vzdy kecu, jak neco maji a ve finale je pak predbehnou vsichni, kteri o tom ale pet let dopredu nemelou...

Martin Lonek
6. října • 22:43

Silná slova, ale pravdivá. K diskuzi. AR 159 je neúspěšné auto, mělo být přímou konkurencí BMW 3 a zcela zklamalo. BMW je leader v motorech, podvozku, Alfa je příliš těžká a nabízí podprůměrnou dynamiku. Pokud na trhu existuje marketingem nafouknutá bublina, je to Alfa Romeo. Vozy dávno nejsou v ničem ani průměrné, auta kupují lidé, kteří se rozhodují emocionálně a rozum nechávají stranou. 147 je v dnenší době stařec nad hrobem, vždy se špatně prodávala, přesto firma neudělala nic podstatného ve vývoji. Myslím, že Fiat by se měl soustředit na to, co umí, malá auta: 500,Panda,Punto, úspšch končí Lineou. Fiat podcenil model Bravo, Kombi je v nedohlednu, prodeje jsou mizivé. Po neúspěšném Stilu je to naprosto zásadní hřebík do rakve Fiatu v rámci nižší střední třídy, kde vládne Focus, Golf ,Octavia, Ceed. v tomto nejdůležitějším segmentu je Fiat mrtev na dalších 10 let, udělal 2 neúspěchy za sebou, Stilo a Bravo.Srovnejte s konkurencí. O drahé Cromě už tu bylo řečeno dost a její prodeje v ČR to potvrzují. Lancia je také pouze Fiat v lepším kabátě, na to lidi dnes už neskočí. Nové motory do malých fiatů vypadají slibně a to je to, kde může Fiat posílit.
Fiat by vydělal, kdyby se úplně zbavil nižší střední a střední třídy vozů u všech svých značek - Fiatu/Alfě i Lancii. Ty ho táhnou dolů. Co se týče převzetí Chrysleru, toho se přímo děsím. firma, která nikdy neumělavelká auta koupila firmu co dělala špatná velká auta.... ?
Držím palce.

El_companero
7. října • 15:04

Nevravim ze Alfa je Lider, a ze kopec veci by nemohla robit lepsie, a ze na 169 uz netrpezlivo cakam a stale len slubuju ale povedat ze Alfa je podpriemerna... Myslim ze toto video hovori za vsetko, zbytok su len Vase osobne a neobjektivne pohladyhttp://www.youtube.com/watch?v=UWiY1Tlifn8

Radek Ondrášík
6. října • 23:13

Ja se nechci nikoho dotknout, ale marne uvazuju, kde se vzala ta fama o tom, jak je Alfa 159 tezka. Vzdyt vazi mene, jak to BMW 3.Sedany318i / 159 1,8MPI - 1435 vs. 1435 kg
320i / 159 2,2 JTS - 1445 vs. 1445 kg (zde ma alfa i automat)
330i xDrive/159 3,2V6 Q4 - 1655 vs. 1630 kg (zde ma alfa i automat)
320d / 159 2,0 JTD - 1505/1490
330d xDrive / 159 2,4 JTD Q4 - 1610/1605 kgTakze ty resi o vaze Alfy platily v dobe, kdy byla na trhu Alfa 159 a BMW melo jeste E46, ale i toto E46 vazilo jenom o par kilo mene, jak ta 159tka. Ano, 159tka vyrazne ztezkla vuci 156tce, ale vuci konkurenci vazi stale dobre.Zbytek nebudu komentovat, protoze s tim vice mene souhlasim. Jenom sem musel upravit tu famu o vaze.

Makaron
7. října • 23:19

Napsal jsem to nepresne, mel jsem na mysli hlavne parametr výkon/váha a z nej plynoucí zrychlení, kde bmw jasně vede, protože výrobce nabízí podstatně výkonnější motory už v základu.
Základní motory u bmw (benzin i diesel) nabízeji přesně o sekundu lepší parametr zrychlení než Alfy, jinými slovy, Alfa vám nabídne stejné dynamické parametry jako ford focus 1.6 Ti-VCT....
takto líný vůz uspokojí pouze toho, který dává přednost designu před reálnými vlastnostmi vozu.
Proto je tato debata tak vášnivá - je to boj mezi racionálně uvažujícími zákazníky a zaslepenci.

no.problem
8. října • 0:26

No a pre niekoho moze byt zaslepenec ten, kto si mysli, ze zrychlenie 0-100 za 8s miesto 9s je rozhodujuce. Kolkokrat sa Ti podarilo zrychlit tymto sposobom podla tabulkovych hodnot? Kolkokrat si to meral a kolkokrat to malo realne zmysel? Ak byvas v meste, tak sa pozri z okna a zistis, ze vacsina aut je este lenivejsich, nehovoriac o vodicoch. Takze ano, pre niekoho to je dolezite, ale nie pre kazdeho. Ani plne nalozena 159 sa mi nezda byt brzdou premavky, tie by som hladal o 1-2 triedy nizsie, nie medzi autami s vykonom 150-200k.
Tu musim podotknut, ze vedla alfy bolo bmw tiez na zozname kandidatov, malym minusom na strane bmw moze byt priestor pre cestujucich a vyssia cena ked si clovek pozrie priplatkovu vybavu. Ani jedno nie je vyslovene prakticke. Toto porovnanie imho vacsinou nema vyznam, su to auta pre odlisnych zakaznikov s odlisnymi poziadavkami.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin Lonek
8. října • 21:36

Ne, Alfa 159 byla deklarována jako přímý konkurent bmw 3. A totálně propadla v prodejích. Nemá tak vyspělou tecnhiku a lenivější jsou i současné verze, tedy po odlehčení výrobcem, kdy v alfě přiznali, že byla příliš těžká.Tvůj názor, že to není hlavní parametr je stejné jako tvrdit, že nejdůležitější ve fotbale není vyhrát, ale zůčastnit se. Takový názor mívají odpadlíci, nikoli hráči.
A team, kerý neumí střílet branky nemá žádnou cenu, takže se na něj nedají prodávat stejně drahé lístky jako na špičkový mančaft. A opravdu na to nemá vliv design dresů, to je mylný pocit.

no.problem
7. října • 21:45

To su myslim hmotnosti po facelifte, starsie modely su na tom trosku horsie. Napriklad 159SW 1.9jtdm vybava High (2007) - 1670kg na vahe a myslim ze podobne cislo je aj v technicaku. Dnesnych 1540kg podla sk tech. specifikacii je oproti tomu prijemna hodnota...

ethicon
6. října • 11:24

vy ako automobilový novinár by ste mal vedieť, že obnova modelového portfolia nejde zo dna na den a hlavne to niečo stojíé a už vôbec nie u automobilky, ktorá ešte pred nedávnom bola na okraji priepasti a v podstate ju terasz drží nad vodou velmi podarené MITO...bude nasledovať Milano, ktoré napriek tunajším "odborníkom" vyzerá slubne a ponúkne alternatívu pre individualistov voči trochu nudnej nemeckej produkcii ...relatívny uspech dosť drahého a technologiami nabitého MITa mu dáva šancu...v súčastenej kríze púšťat sa do projektu luxusného sedanu, ktorý bydokázal konkurovať naozaj silnej nemckej produkcii je riskantné a to si uvedomujú aj V Alfe...ak si to tu však nevie uvedomiť novinár je to smutné...a hraničí to s nepochopením celej problematiky, alebo zo zaujatostou....8C competizione je jednoznačná odpoved na vaše názory o ukecanosti a nič nerobení tejto naskutku vzácnej automobilky...

Radek Ondrášík
6. října • 11:40

to je kecu a zvastu, misto priznani si, ze Alfa/Fiat je firma plna kecu a skutek utek. Ano, vyvoj vozu trva dlouho, ale ne 12 let jako u Fiatu, za tu dobu by jinde vymysleli auto co bude zaroven litat a plavat pod vodou. Fiat za tu dobu nevymyslel nic a jenom keca o tom, jak neco jednou bude. 166tka je tuctovy model vyssi stredni tridy, ktery ma dobu vyvoj jako u jinych automobilek okolo 4-6ti let tedy jeden vyrobni zivot modelu.A kde jsou ty ohlasene veci z dob pred peti lety. Kde je V6 turbo? kde je V6 dizl? kde je masove nasazeni 1,9twinturbo? Kde je dvouspojkova prevodovka? Kde je nastupce 147cky? Kde je nastupce 166tky? Kde jsou GTA modely?Vite kde? Nikde. A jeden sportak s logem Alfy z dilny Maserati na tom vazne nic nezmeni.

slaine
6. října • 13:54

S Alfou je to jak na houpačce. Když už se zdálo, že nemá co nabídnout, objevily se v rychlém sledu za sebou modely 156, 147, 166, GT, Spyder a najednou tu skoro z nuly byla nadupaná plnoformátová sportovní automobilka se špičkovými produkty technologicky na špici světové produkce odladěné pro nadšence. Problém je, že to už je zase přes deset let a zas to chcípá, nicméně věřím, že až to vypukne nanovo, tak to zas na chvíli bude bomba :-)

ethicon
6. října • 13:38

iba ste mi potvrdil to čo som napísal...vývoj nejekej novej Alfy trvá 12 rokov..? prosím konkrétny príklad...pred 5 rokmi žiadna kríza nebola a väčšina vyhlásení, ktoré tu citujete aj tak pochádzala z pera pisálkou vášho formátu..jedna baba povedala...nové turbo motorizácie koncernu Fiat vám asi nič nehovoria...1.4 Turbo..najnovšie Multiair, 1750 turbo...koncernový 1.9 twinturbo už jev Lancii Delta, nová generácia Multijet III (začína 1,3 v Mite), dvojspojková prevodovka bude debutovať v Mite v roku 2010, systém DNA, štandartné použitie Q2 v MITE, aktívny podvozok!! v MITE quadrifolgio verde ...nástupca 147ky už predsa je, vy ste ho predsa aj tu videl a tiež poriadne poohováral:)prezentácia bude v ženeve, vy by ste si to predstavoval asi všetko naraz nie?..vývoj nejakých 6 válcov v súčastnej kríze je vyhadzovanie penazí, kto by to prosím vás v kupoval??? GTA modely rovnako...kolko takýchto modelov predajú ostatné automobilky?? ja žasnem ako tolko kecov ked použuijem váš slovník môže napísať novinár, ktorý by mal mat prehlad...k 8C..to potom ale maserati je len prezlečené Ferrari nie?takto by sme mohli pokračovať až k oktávke, ktorá je len prezklečený Golf či Leon či A3 nie?? Alfa romeo je stále malá automobilka, ktorá bojuje stále o prežitie a zatial sa zdá, že cesta, ktorú nastúpila s MITOm je správna...

Radek Ondrášík
6. října • 14:31

Vy to ale nechapete. Fiat neco prohlasi, ze uz to miri do produkce a pak se 5 let nic nedeje. Jini reknou, ze na tom pracuji, za rok oznami, ze uz to jde a za pul roku to je na trhu. A to je zasadni problem. Ano Fiat ma twin turbo JTD ovsem po 5ti letech co o tom mluvil. VW o tom vydal pred rokem a pul jednu tiskovku, ze to chysta a dnes uz to ma v nekolika modelech.Dvouspojkova prevodovka taky. Fiat hlasal, jak ve Frankfurtu bude Bravo s dvouspojkou, kde je? Nikde. Kde je V6 turbo? Kde je V8? Kde je GTA? Kde je V6 nafta?
Vite kde? V kecech Fiatu. A uprimne receno, on sam si za to muze, ze se tim chvasta.Alfa Romeo 166 prisla na trhu v roce 1998. Dnes mame 2009 takze omlouvam se, je to 11 let a 10 mesicu.Alfa Romeo 147 na trhu od roku 2000 dnes mame 2009 takze vyvoj tu mame 9 let a 10 mesicu. A to u te 147cky se jedna o nejprodavanejsi segment v EU.Proste kooopa kecu o tom, jak jednou neco bude a neni.takze ja bych necekal nic najednou, ale za tech poslednich 5-6 let tech kecu bylo hodne. Kdyby z toho alespon cast uvolnili do realu, tak tu mohlo byt uz vsechno, ale neni tu z toho az na dve veci z tech asi padesati vubec nic.V6 motory se prodavaji dobre, ovsem musi je automobilka mit. Kdyz je nema, je logicke, ze jeji zakaznici je nekupuji.Veci o kterych tu mluvite pseudosamosvor typu Q2 ma dnes kde kdo, aktivni podvozek ma Lancie v roce 2009. Jini to maji dobry 5 let a to nedelaji nijak sportovne ladene vozy.Takze chapu, ze jste s Wolffem z rodiny, taky to tak vypada, nicmene trochu realneho pohledu by to chtelo.

ja-ne
6. října • 11:20

ano predbehne ich zaostaly folcvagen so svojimy spickovymy dymiacimy olej a naftu zerucimy tdi pd.a hlavne dizajnom ich predbehnu vsetci alebo to alfa nikdy nemala dobre.. sak je to len starsia sportova znacka ako ferari...hlavne dizajn a jazdne vlastnosti ma alfa uplne zle..a tie nevykonne motory... no fuj!

Radek Ondrášík
6. října • 11:41

Dnes je pomalu rok 2010, to co byla Alfa pred 20-3éti lety bych tedy sem netahal, to nema na soucasne modely zadny vliv. Ke sportovni znacce ma Alfa tuze daleko, dizajn je s prominutim subjektivni zalezitost a vas komplex z volkswagenu sem netahejte a jdete si ho resit do uher.

ja-ne
7. října • 13:01

minulost znacky nema vpliv?..aha..Alfa ma k sportovj znacke TUZE daleko? mmm co slovo to perla...komplex z VW nemam lebo som robil roky v tejto firme a tak isto aj vo fiate tak mi verte ze praxe sa mam habadej..VW je krasny protiklad alfy..tolko milovany nudny VW a tolko zatracovana emotivna ALFA..

anetka77
6. října • 12:41

neverim ze to napisem ale +1

Doporučujeme

Články odjinud