Alfa Romeo 159: do Ženevy s novým motorem

Italská automobilka Alfa Romeo začala s postupným ohlašováním svých novinek, které budeme moci spatřit na březnovém ženevském autosalonu. Na povrch se nejnověji dostala informace, že v expozici si budeme moct poprvé prohlídnout nový přeplňovaný benzínový agregát, jež vyplní vzniklou mezeru a při menším objemu nabídne zajímavý výkon.

Půjde totiž o nový turbem přeplňovaný 1,8 litrový agregát s označením Di Turbo Jet, jenž se bude chlubit výkonem až 147 kW/200 koní, což je dokonce ještě vyšší hodnota než u nabízeného 2,2 litrového čtyřválce. Novinka bude standardně doplněna šestistupňovou manuální převodovkou, přičemž za příplatek bude k dispozici i šestistupňová sekvenční převodovka Aisin.
V souvislosti s novým agregátem připomeňme, že přeplňovaný 1,8 litrový čtyřválec se zařadí do nabídky jako pátý motor a figurovat bude mezi atmosférickým 1,8 l (102 kW), 1,9 l (117 kW), 2,2 l (136 kW) a vrcholným 3,2 litrovým šestiválcem (195 kW). 

Klepněte pro větší obrázek 
Novinka se bude dodávat i k verzi Sportwagon
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků