Alfa přiostřuje, možná bude i 8C Competizione GTA

Alfa Romeo 8C Competizione je rozhodně jeden z nejkrásnějších italských vozů, odečteme-li některé sporťáky pro úzkou skupinu skutečně movitých lidí. Před několika měsíci byla tato Alfa uvedena i jako roadster, po jehož boku by se již zanedlouho měla objevit další verze, tentokrát zaměřená na maximalizaci výkonu.

Vedení automobilky nejnověji naznačilo, že velice rádi by model 8C Competizione zviditelnili ještě více. Avšak nikoli po designové stránce, na které lze snad jen těžko něco vylepšit, ale podívat se především na výkon. V současnosti je 8C Competizione poháněna, už i tak dostatečným, 4,7 litrovým osmiválcem s výkonem 331 kW a tak bude případná verze, která rozšíří portfolio vozidel s přídomkem GTA, skutečnou lahůdkou. Nic však zatím není jisté a tak nejnovějším členem rodiny GTA stále zůstává model Mi.To s 230 koňmi pod kapotou.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků