Alfa přiostřuje, možná bude i 8C Competizione GTA

Alfa Romeo 8C Competizione je rozhodně jeden z nejkrásnějších italských vozů, odečteme-li některé sporťáky pro úzkou skupinu skutečně movitých lidí. Před několika měsíci byla tato Alfa uvedena i jako roadster, po jehož boku by se již zanedlouho měla objevit další verze, tentokrát zaměřená na maximalizaci výkonu.

Vedení automobilky nejnověji naznačilo, že velice rádi by model 8C Competizione zviditelnili ještě více. Avšak nikoli po designové stránce, na které lze snad jen těžko něco vylepšit, ale podívat se především na výkon. V současnosti je 8C Competizione poháněna, už i tak dostatečným, 4,7 litrovým osmiválcem s výkonem 331 kW a tak bude případná verze, která rozšíří portfolio vozidel s přídomkem GTA, skutečnou lahůdkou. Nic však zatím není jisté a tak nejnovějším členem rodiny GTA stále zůstává model Mi.To s 230 koňmi pod kapotou.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků