Alfa MiTo Quadrifoglio Verde: malá náhrada za GTA

Na letošním autosalonu ve Frankfurtu se původně měla objevit ostrá verze modelu MiTo s nezaměnitelným přívlastkem GTA, avšak finanční situace a celkový stav trhu to automobilce neumožnil tak, jak si to její představitelé původně představovali. Malou náplastí však má být sportovní „čtyřlístková“ verze Quadrifoglio Verde s novým 1,4 litrovým přeplňovaným čtyřválcem MultiAir s výkonem 170 koní.

Tento výkon nejmenší Alfě bohatě postačuje na to, aby dokázala sprint z klidu na 100 km/h za 7 sekund a maximální rychlosti přesahující hranici 220 km/h. Kdo by však argumentoval přehnaně zvýšenou spotřebou, nemusel by mít tak zcela pravdu, výrobce totiž uvádí kombinovanou spotřebu pouze 4,8l/100 km, což je sice hodnota oficiální, ale až tak vzdálená od reality by být nemusela. Kromě novinek v motorové části nemůžeme nezmínit třeba novou šestistupňovou převodovku C635 posílající výkon na kola přední nápravy.
MiTo Quadrifoglio Verde se navíc může pochlubit elektronickým systémem Dynamic Suspension aktivně upravujícím tlumení, na jehož vývoji se podílela italská firma Magneti Marelli. Díky tomuto technickému řešení si může řidič nastavit tři předvolené konfigurace - Normal, All Weather a tužší Dynamic. Alfa samozřejmě nezapomněla ani na jemné úpravy vzhledu, standardem jsou 17-ti palcová litá kola, sedadla s výraznějším bočním vedením a decentní spoilery.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek