Alfa Brera v edici Italia Independent

Pokud by vás tato kráska oslovila, musíte si pro ni zajet přes naše západní hranice. Její styl si totiž budou moci vychutnat nejblíže v Německu.

Vozy Alfa Romeo disponují moderní technikou a tradičně zajišťují nezaměnitelné jízdní zážitky, ale co si budeme nalhávat, široká motoristická veřejnost je miluje především kvůli jejich stylu. A přesně tyto rysy má za cíl zdůraznit série Italia Independent.

O její přípravu se postará stejnojmenná italská společnost, čítat bude pouhých 900 jendotek a určena je pro vybrané trhy Evropy, Japonsko a Austrálii. Například v Německu se bude Brera Italia Independent nabízet se zážehovými motory 2,2 JTS s výkonem 185 koní (135 kW) a 3,2 JTS V6 o výkonu 260 koní (190 kW), a sice za 29 700, resp. 38 850 Euro, v obou případech lze přitom volit mezi pohonem předních a všech kol.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Jak bylo naznačeno výše, návrhářská firma Italia Independent při své participaci na této omezené sérii přiložila ruku k dílu v oblasti, která je jí nejbližší, tedy v otázce designu. Tyto vozy se na první pohled vyznačují matným, „titanovým“ lakováním, s nímž koresponduje i povrch osmnáctipalcových litých kol s designem blízkým turbínovým lopatkám, k dojmu sportovně střižené exkluzivity přispívají i oranžově lakované brzdiče nebo hliníkové víčko nádrže.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Další porce modifikací se nachází v interiéru tohoto kupé s konfigurací sedadel 2+2. Jak se můžete přesvědčit při pohledu na přiložené snímky, Brera Italia Independent hodlá zapůsobit kombinací obkladů z uhlíkových kompozitů a koženého čalounění s kontrastním červeným stehováním. Celkovému dojmu výsostného postavení pomáhá instalace hliníkových doplňků, konkrétně specifické sady pedálů a destiček vložených v hlavových opěrkách předních sedadel, na nichž jasně čteme loga Brera a Italia Independent.

Ne že by to bylo zásadní, přesto připomeneme stručný seznam standardně instalovaných výbavových prvků. V něm najdeme kromě jiných také sedm airbagů, autmatickou dvouzónovou klimatizaci, tempomat nebo špičkovou audiosoustavu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Brera Italia Independent
Audi A1 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 27 417 km
Cena: 193 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 130 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků