Alfa Brera v edici Italia Independent

Pokud by vás tato kráska oslovila, musíte si pro ni zajet přes naše západní hranice. Její styl si totiž budou moci vychutnat nejblíže v Německu.

Vozy Alfa Romeo disponují moderní technikou a tradičně zajišťují nezaměnitelné jízdní zážitky, ale co si budeme nalhávat, široká motoristická veřejnost je miluje především kvůli jejich stylu. A přesně tyto rysy má za cíl zdůraznit série Italia Independent.

O její přípravu se postará stejnojmenná italská společnost, čítat bude pouhých 900 jendotek a určena je pro vybrané trhy Evropy, Japonsko a Austrálii. Například v Německu se bude Brera Italia Independent nabízet se zážehovými motory 2,2 JTS s výkonem 185 koní (135 kW) a 3,2 JTS V6 o výkonu 260 koní (190 kW), a sice za 29 700, resp. 38 850 Euro, v obou případech lze přitom volit mezi pohonem předních a všech kol.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Jak bylo naznačeno výše, návrhářská firma Italia Independent při své participaci na této omezené sérii přiložila ruku k dílu v oblasti, která je jí nejbližší, tedy v otázce designu. Tyto vozy se na první pohled vyznačují matným, „titanovým“ lakováním, s nímž koresponduje i povrch osmnáctipalcových litých kol s designem blízkým turbínovým lopatkám, k dojmu sportovně střižené exkluzivity přispívají i oranžově lakované brzdiče nebo hliníkové víčko nádrže.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Další porce modifikací se nachází v interiéru tohoto kupé s konfigurací sedadel 2+2. Jak se můžete přesvědčit při pohledu na přiložené snímky, Brera Italia Independent hodlá zapůsobit kombinací obkladů z uhlíkových kompozitů a koženého čalounění s kontrastním červeným stehováním. Celkovému dojmu výsostného postavení pomáhá instalace hliníkových doplňků, konkrétně specifické sady pedálů a destiček vložených v hlavových opěrkách předních sedadel, na nichž jasně čteme loga Brera a Italia Independent.

Ne že by to bylo zásadní, přesto připomeneme stručný seznam standardně instalovaných výbavových prvků. V něm najdeme kromě jiných také sedm airbagů, autmatickou dvouzónovou klimatizaci, tempomat nebo špičkovou audiosoustavu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Brera Italia Independent
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků