Alfa Brera S: odlehčení je zde

Britský úpravce vozů Prodrive připravil speciální edici italské krásky v podobě Alfy Brera. Ta se chlubí především nižší hmotností.

Alfa Brera S má představovat verzi modelu, která má být určena pro ty, kteří chtějí i něco více než jen stylovou jízdu v těžkopádném voze. Zda se to povedlo, musíte posoudit sami.

Výrobce počítá s produkcí pěti set vozů Brera S, které se budou od běžné verze lišit hlavně nastavením a mírným odlehčením. Verze s motorem 3,2 V6 JTS shodí rovných 100 kg a verze s motorem 2,2 JTS 35 kg, což se podepsalo ne mírném zlepšení ve zrychlení. Šestiválcová Brera to nyní na stovku zvládne za 7 s a čtyřválcová Brera S za 8,6 s.

Na druhou stranu tomuto bude sekundovat změněné nastavení podvozku a to nejen tradiční výměna pružin a tlumičů, ale Brera S má dostat kompletně přepracovanou geometrii, upravené uložení, silnější stabilizátory a další prvky, které mají přispět ke zlepšení jízdních vlastností. Zde Prodrive spolupracoval se špičkovými výrobci podvozků, společnostmi Eibach a Bilstein. Brera pak šla díky aplikaci nových dílů o 10 mm blíže k zemi.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Alfa Brera S
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků