Alfa Brera: kráska s hadem na prsou (první dojmy)

67 komentářů

Žmulín
31. března • 16:05

Vážně nechápu co si pod označením GT spousta výše přispívajících představuje.Jestli někomu připadá,že je 300litrovej kufr málo a že by se tam mělo vejít pohodlně až pět lidí,tak ať si koupí dieselovou Oktávku v kombajnu a nesere se sem.
Před 156kou sem měl Lagunu a přestože měřim 194 a vážim přes metrák,tak jsem byl mnohem víc utahanej z dlouhejch cest v Rendliku a to je považovanej za CESŤÁK.Vzhledem k tomu,že je uvnitř 159 a tím i Brera větší bych z prostoru neměl vůbec strach a o pohodlný a hodně rychlý cestování už vůbec ne!!!Jestli tady chcete porovnávat ceny,tak se honem proberte,páč ty vaše opěvovaný německý káry jsou za tyhle prachy v úplným základu,takže cena srovnatelně vybavenýho němce je mnohem výš.
Článek mi připadá celkem objektivní a jestli někdo nechápe,že díky strmějšímu řízení nemusím v každý zatáčce ručkovat jak magor a že pokud chci zařadit rychleji,neztratit otáčky a díky tomu i opustit zatáčku rychleji,tak prostě meziplyn dát musim.Mimochodem dříve používaný selespeed si dával meziplyny sám,takže to asi k něčemu bude.
Dušanovi přeju hodně štěstí na cestách. Až si jednou zkusí zajet s Cliem Sport 1000km v zátahu a bude pak hledat zuby po podlaze a telefon na rehabilitační,tak možná snad konečně pochopí

alfa
22. června • 17:05

Mít breru tak můžu říct že mám jedno z nejlepších aut na světě krása jízda pocit taky dostala od odborníků plno ocenění.A ti troubové co tu píší negativní recenze to je jenom závist ti budou vždycky hledat nějaké hloupé chyby.

King
21. března • 8:09

Jsem rád, že se taky s lidmi z autorevue občas na něčem shodnu. Brera skutečně není sporťák, pouze GTčko. Bohužel. I když možná pro mnohé bohudík, těch, co chtějí opravdu sportovní auto asi kvapem ubývá, jinak si neumím vysvětlit úbytek sportovních aut. Už ani GTI a ST nejsou hot-hatchy v pravém slova smyslu, snad se pochlapí alespoň Honda ... S tím místem nad hlavou to ale bylo hodně nadsazené, už se 183 cm "drhnu ježka". Ale co mě na tomhle serveru hodně baví je to hraní si na meziplyny  . Už těch nesmyslů nechte

KaMo
15. března • 23:40

Nadherny kukuc a peknej zadek, to nejde jen tak prehlednout. Ale co se Alfe nepovedlo, je ten stredovy "trapny" panel jako u 159, proste to nemuzu prekousnout

Gonzaless
15. března • 11:15

Breru 3.2 JTS jsem řídil a mám z ní obdobné pocity, jako p.Janda: mé očekávání nebylo naplněno, ale to není vina Brery, ale moje. Špatně jsme předpokládal, že to bude větší pilka - rychlejší, tvrdší, lehčí. Tu ale Alfa ani vyrobit nechtěla, je to prostě GT pro každý den, krasavice s krásným zvukem a pevným, ale ne přehnaně tvrdým podvozkem. Kdo ale od něj čeká prudké zatlačení do sedačky a návykové hrdelní chroptění motoru jako třeba u STi, bud zklamán. Ovšem konkurencí pro něj nebude STi a EVO, ale RX8, 407coupe a také 330Ci.

delph
15. března • 20:15

no s tou konkurencí pro rx8 a 403c si taky nejsem tak jist.. rx8 je poměrně sportovní auto a pobere 4 cestující( a pokud nejsou extra přerostlý tka zvládnou cestu brno praha naprosto v pořádku bez utiskování. jel jsem v tom autě 40km jako spolujezdec a můžu říct že všichni 4 nejsme výškově malý a navštěvujeme posilovnu a je to znát. 407 jsme neseděl ale seděl jsem 406 a bylo tma taky místo pohodlně pro 4 a 407 je pokud vým větší. ohledně zavazadlového prostoru si taky nejsme teda jist ale podle tvaru aut bych řek že obě mají i větší zavazadlový prostor( nepočítám li za něj zadní sedačky v breře, ale to bych pak mohl tedyp očítat i zadní sedačky u těch 2 konkuretů)    zbytek radši nesoudím

Marek71
14. března • 21:51

Neviem, čo sa hádate... Je to auto určené pre určitú skupinu ľudí, komu sa páči, má na to a myslí si, že mu dobre poslúži, ten si to kúpi. Otázkou je, či tých ľudí bude dosť. To ukážu až predajné čísla, či to autá má svoje miesto na trhu a či jeho vývoj nebol zbytočný. Lebo nech si ktokoľvek hovorí čokoľvek, každá automobilka (aj Alfa) vyrába preto, aby predala a bola zisková. Určite majú naplánovaný predaj určitého počtu kusov povedzme za prvý rok a skutočný predaj v porovnaní s týmto predpokladom ukáže, či súdruhovia z Talianska nešlápli vedľa a nepokašlali niečo... ako sa to ukazuje na príklade AR 159.

Uvidíme... povedal S.Wonder

luckhash
14. března • 20:08

jinak bych poprosit p.jandu o vysvětlení tohoto souvětí.
 
"Řízení není ani komunikativní, ani nekomunikativní, je ale rozhodně přesné a sakra rychlé. Pouhé 2,2 otáčky mezi rejdy hovoří za vše a rýpaly upozorním, že tentokrát Alfa toto číslo „nenahnala“ na malém rejdu, což je třeba případ modelu 147"
 
nějak za a)nerozumím souvislostem mezi 2.2 otáčkami a naháněním malého rejdu a za b) mi nějak uniká souvislost s komunikaticností a nekomunikativností řízení? Možná strmost řízení?
děkuji

PájaTHC
14. března • 20:37

strmost řízení = úhel mezi rejdy/počet otáček
když snížíš úhel a ve stejném poměru snížíš počet otáček, strmost se nezmění.
Takže auto, které otočí kola o 10 stupňů na 1 otáčku má menší strmost řízení než auto, které otočí kola o 30 stupňů na 3 otáčky.
A alfa 147 se chlubí tím, že má jen 2,2 otáčky, ale je to tím, že má malý ten úhel, nikoliv velkou strmost.

PájaTHC
14. března • 20:37

Ve větě "takže" auto má být "NEMÁ" místo "MÁ" :)

wolff
14. března • 20:50

Ti idioti co o autech vůbec nic neví... a pindají furt o ceně, o které taky vůbec nic neví... tak těm mám ejn jeden vzkaz...
NEROZČILUJTE SE, STEJNĚ BY JSTE AN TO AUTO NEMĚLI, I KDYBY STÁLO 50 000.
Takhle platí... Kdo umí umí a němci a blbci jen čumí...
To co tady někteří blbové fakt předvádí je opravdu buď důsledkem pádu v ranném věku z porodního stolu, pubertální problémy s jebáčky a s prvním onanováním a nebo naprosté zblbnutí v důsledku cílené marketingové kamapně jedné nejmenované německé zančky... Je to fakt k smíchu...
Největší legrace je ta, ža ani sami marjetingoví odborníci nevěří tomu co hlasají, takže by z chtěného porovnání AUDI A3, nebo BMW Coupé v závislosti na délce rozvoru měli jistě radost... Fakt trulani...

vera
16. března • 14:04

podívej se pořádně na sebe krasavče wolffe
http://www.fce.vutbr.cz/struktura/zamestnanec.asp?IDprac=2450&ID=vlcek.m1
 
a zamysli se než začneš někomu předhazovat toto: 
 
"To co tady někteří blbové fakt předvádí je opravdu buď důsledkem pádu v ranném věku z porodního stolu, pubertální problémy s jebáčky a s prvním onanováním a nebo naprosté zblbnutí v důsledku cílené marketingové kamapně jedné nejmenované německé zančky"

GTI DSG
14. března • 23:41

ty taky zase excelujes

PájaTHC
14. března • 20:51

hm

luckhash
14. března • 20:44

ale to já vím, jen ta strmost, se v té autorově větě nevyskytuje..proto jsem se ptal, na osvětlení této věty...

Dusan
14. března • 19:19

Stejne jako Crosswagon nebo nova 159tka, opet je tu Alfa za naprosto nesmyslnou cenu. Chapu, ze byl pan Janda unesen, ale realita prodeju bude uplne nekde jinde. Za ty penize budou prodeje naprosto marginalni. Jak jsem jiz psal nekolikrat, Alfa proste nema sanci prodavat auta za cenu srovnatelnou s nemeckou konkurenci. A tohle jde jeste dal, tohle auto je dokonce drazsi nez nemecka konkurence.
Je treba si uvedomit, ze jde o malinkate auticko velikosti odpovidajici cca Audi A3 za cenu, ktera prevysuje cenu vozu jako je treba BMW 3, coz je mnohem vetsi auto. Za tyhle penize si to koupi par nadsencu co chteji mit neco co nikdo jiny mit nebude a tim to konci.
Alfa Romeo si bude muset velmi rychle zase sednout na zadek a uvedomit, ze jedine italske znacky schopne prodat auto draze nez Nemci jsou Ferrari a Lamborghini. Takze myslim, ze brzy budou zase prodavat auto za 80% ceny srovnatelneho Nemce stejne jako vsichni ostatni.

Vitekr
15. března • 7:13

Co to je kurva za názor taty všechno přirovnávat k rádoby Německým etalonům. Už mě to fakt sere tady v naší rebublice mam fakt pocit že je tady samej Helmut a nebo aspoň poněmčenec .Jestli ty Helmutský okoukaný všude vychvalovaný auta tak miluješ tak běž kup BMW nebo VW(wolksburg) a narvi si ho třeba někam. Ale já si půjdu radši pro alfu abych nemusel jezdit ve stejné Německé káře jako ty a tobě podobní.

Dusan
15. března • 13:20

K Nemcum Alfu prirovnavam proto, ze at se ti to libi nebo ne, tak Nemci jsou schopni (bavime-li se o beznych autech) celosvetove sve vozy prodavat nejdraze ze vsech. Je vcelku jedno cim je to zpusobeno, ale faktem je, ze vezmeme-li si jednu tridu aut, tak cenove nahore budou Nemci. Nikdo jiny na svete nedokaze prodavat auta draze nez oni. Takze myslenka Alfy, ze bude prodavat sve vozu za cenu o cca 20% vyssi nez Nemci je sen ze ktereho brzy budou muset procitnout.

luckhash
14. března • 19:29

Achjo. Takze brera predne nekonkuruje A3, té konkuruje 147 a bude nová 149. Brera je konkurencí pro P407, BMW3 coupe a co já vim jeste..
nechápu, proč tu všichni pořád pindaj o ceně, hmotnosti atd atd. Brera ani sporták nemá být, nehraje si na to. Dukazem budish i ten diesel. P. Janda to chrakterizoval velmi dobře...
Nekomrpomisní sporták je 147GTA, 156GTA,155Q4 apod.
Navíc všichni zapomínáte že tu ještě stále existuje a bude existovat souběžně model GT.
Brera není a nechce být sporťákem. Je to velké velmi exluzivní coupé pro dospělé muže na dlouhé pohodlné cesty s jistotou.
A přes všechny řeči tady, vám garantuju že bude brera pořád rychlejší na okruhu než 99% aut na silnici.
Ono až vás nějaká předjede tak všechny vaše argumenty budou směšné..pokud se to tedá dá považovat za argumenty

Dusan
14. března • 20:05

Alfa 147 nekonkuruje v zadnem pripade A3jce. A3 je sice male ovsem dosti luxusni vozidlo zatimco 147cka je klasicky vuz nizsi tridy, ktery vykonem konci na 150k a cenove pod 800.000Kc.
Brera v zadnem pripade neni konkurenci pro BMW 3 Coupe nebo P407, protoze je to malinkate auticko a v zadnem pripade "velké velmi exluzivní coupé". Ma o DVACET centimetru mensi rozvor nez SOUCASNA BMW3 Coupe (nove bude asi jeste vetsi) a oproti P407 Coupe ztraci podobny rozdil. Rozdil dvaceti centimetru je rozdil minimalne jedne tridy (Mondeo - Octavia = 17.6cm). Mimochodem ta podcenovana A3jka co "neni pro Breru konkurenci" ma rozvor vetsi (o pet centimetru)!
Takze tu mame auto odpovidajici velikosti nizsi stredni tride (dokonce o dva centimetry mensi rozvor nez Alfa 147), se slusnou technikou, zajimavym designem, neprodejny jako ojetina a problematickou povesti ohledne spolehlivosti (rekneme horsi prumer) za cenu srovnatelnou jako o tridu vetsi nemecka konkurence. Tak to bude skutecne prodejni slagr.

Jan
18. srpna • 1:39

Jdi uz do hajzlu s tou Tvoji nemeckou konkurenci...

Dusane,Dusane,ty jsi mamrd!
17. března • 16:09

Pip(pisu pip, protoze bych musel porad nadavat!). Dusane, nechapu te, mozna to vypada, ze o autech vis hodne, ale zda se mi, ze jsi zastancem nemeckych aut a vse ostatni je ti jedno....pip.... Alfa si na nic nehraje!!! Alfa romeo je automobilka, ktera od jak ziva vyrabela auta spise z radosti a pro krasu(design).... Uznavam, ze technologie neni tak vyborna, jako u Nemcu, ale Nemci jsou Nemci a Italove hrajou na design!!!!!!!! PIP.... Musis, ale uznat, ze Italove delaji v technice pokroky, treba podvozek.... nevim, co dodat, u teto automobilky se plati predevsim za znacku a design.... DUSANE, chces si tohle auto koupit???? NE??????????? tak neser a nekritizuj!!!!!!!!!!!!!!!!

Dusan
18. března • 14:41

Ja ale nehodnotim kvalitu, design nebo jakykoliv jiny parametr vozu. Nerikam, ze jsou nemecka auta nejlepsi na svete. Jenom ciste ekonomicky konstatuji, ze at uz z jakehokoliv duvodu, dokazi Nemci vcelku masove prodavat auta za nejvyssi ceny v ramci srovnatelnych modelu. To lze snadno zjistit byt jen zbeznou analyzou ceniku. Nevim a nehodnotim proc Passat jsa zcela prumernym vozem stoji ze vsech vozu stredni tridy nejvice. At uz je to proc je to, v kazdem pripade Nemci vyrabeji obecne velice draha auta a presto je dokazi docela dobre prodavat. To neumi nikdo jiny na svete. Japonci prodavaji sve vozy levneji, Francouzi prodavaji sva auta levneji , Americane prodavaji sva auta levneji, Korejci je provadaji mnohem levneji. Obavam se, ze ani Italove s vyjimkou Ferrari nedokazi prodavat sve vozy draze nez Nemci a to bez ohledu na jejich design nebo techniku. Prvni prodejni vysledky 159tek tomu vcelku nasvedcuji. Takze Alfa bude muset bud vyrazne zlevnit a nebo jit cestou vysokych marzi z mensiho poctu prodanych vozu, coz je ale hodne riskantni cesta.

luckhash
14. března • 20:36

Vidíš? klasický demagog. Jediné na co jsi zareagoval, bylo to dost sporné hodnocení 147 ohledně A3. Nevim, v čem je A3 luxusnější. Nevim v čem jinak je lepší, prostornější, rychlejší, s lepšími motory. rekl bych že je to přesně naopak. Kdo se svezl ověma, pochopí. Ale to je vedlejší.
 
Já jsem neřekl ani slovo o prodejnosti, ta mě totiž jako fandy do aut, vůbec, ale vůbec nezajímá, a nevím proč by měla.
 
Z tvých názorů( neboj nejsesh, sám, je vás většina, a ne jen ohledně alfy) vyplývá, že dobré auto, se pozná podle velikosti(vnějších a vnitřních rozměrů)  podle prodejnosti, resp. kolik aut se prodá, kolik jich denně potkávám atd.. Tvoje argumenty, jsou sice zcestné, ale spoň předkládáš čísla, ne subjektuvní pocity. Ale pokud se k tomuto ještě připojí něco o té "pověstné spolehlivosti" slovíčko motorschade, případně jeden pán povídal. Tak je dokonáno...
 
Ale jak řikám, mě je to jedno, ať se jich prodá třeba dva kusy, o to bude exluzivnější. Kdyby sis pořádně přečetl o čem píšu možná by jsi reagoval jinak..

Dusan
14. března • 21:09

Tak nevim. Ja jsem psal, ze se bude spatne prodavat. Ty jsi odpovedel nesouhlasnym prispevkem a najednou te "nezajima" prodejnost. Obavam se, ze akcionare Alfy Romeo to zajimat bude.
Jinak rozvor je velice dulezity rozmer vetsinou primo umerny komfortu uvnitr, coz u auta, ktere neni cistokrevnym sportakem je dost padny parametr pro koupi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mr.Digital
14. března • 22:40

s tím rozvorem souhlasím - je to přesně ona veličina, která opravdu určuje směr využití auta a předznamenává jeho chování při řízení

luckhash
14. března • 20:47

eště bych chtěl říci.. Až se bude dělat brera f kombíku a pěti dvéřová...potom to bude možná konkurence pro A3..
 
škatulkování podle rozvorů a ostatních rozměrů je bezduchý nesmysl..

Murphy
14. března • 20:22

Dusane, tvoje nazory maji celkem hlavu a patu (ikdyz nekdy nesouhlasim), ale co to je za blbost s tou A3 a AR147 - verze GTA je prece konkurenci i pro S3 a prodava se za cca 1mio... Fakt tomu nerozumim.... V A3 jsem nejel, ale fakt nevidim rozdil mezi A3 treba 1.6 a AR147 1.6 - podle me ta Alfa lepe vypada, bude mit podobne dynamicke parametry a jizdni vlastnosti a bude podobne prostorna... tak nevim...

Dusan
14. března • 21:01

GTAcko je skutecne konkurenci pro S3, ale to jsou specialni sportovni modely. Ovsem bavime-li se o standardni Audi A3, tedy ne extremni sportak, ale auto na bezne jezdeni treba pro manzelku nejakeho bohatce, tak tam uz 147cka moc neobstoji. Zatimco s takovou Audi A3 3.2 Quattro se da klidne jezdit na nakupy s detskou sedackou, tak mam obavy, ze ta 147GTA (nebo i S3) by asi na podobne uziti moc prakticka nebyla.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
luckhash
14. března • 21:13

dobrá, to bych asi vymyslel i já. Ale zase jednou nechápu co jsi tím chtěl říci?

Libor
14. března • 19:48

 Z čelního pohledu se mi to líbiy ale jinak je to odporný pfuj

PájaTHC
14. března • 18:48

Brera je IMHO další z nekonečné řady hybridů. Ani čistokrevný sporťák, ani dálniční expres, prostě auto k ničemu. Zajímalo by mně, co si o hmotnosti přes 1600 kg myslí nějaký "čistokrevný alfista"?

luckhash
14. března • 19:37

Myslí si o tom že je to opravdu hodně, ale k u auta typu brera mi to nijak nevadí. Pokud budu chtít mrštnej hothatch vyberu si jinde u fiat produkce.Neřikám, že mi jde zvyšování hmotnosti, na úkor německých vlastností, jde po vůli, ale trragicky to nevnímám, a pořád je to pořádný kus auta s náskokem proti konkurenci. Ať už v designu, motorech a hlavně jízdních vlastnostech.
Negativně vysokou hmotnost rozhodně nevnímám. Osobně bych raději šel do GTV, to je opravdové coupe.
 
Ale přípsěvky co poslední rok čtu o 159 a Breře mi opravdu už připadají trapné. Pořád to samé dokola, přitom NIKDO vo tom nejel víc jak pul kilometru, a jestli je tady někdo kdo to vyděl na autosalonu nebo na ulici, tak je to vyjimka potvrzjicí pravidlo.
Hodnoty zrychlení berte s rezervou, italové odjakživa použivají pro měření zrychlení apod. jinou metodiku. A pokud papírově dřívější modely byli lepčí než konkurence, tak v reálu na tom byli ještě lépe. Když byla uvedena na trh 156 ( o těch starších nemluvím, to si tu nikdo nepamatuje, nebo tomu prd rozumí) tak za všichni pindali, že je to auto moc malý, nic se tam nevejde, špatně zpracovaný, nebezpečný ( opak býval pravdou). Teď alfa udělala auto dle něměckého receptu a všichni najednou zas melou, že to nejni už alfa atd.
 
Prosttě v čechách by se alfa měla přestat prodávat. Srdcaři si pro ní stejně zajedou do itálie, a zbytek by se nemusel rozčilovat, jenom by němně zíral, až by jednou zarok nějakou spatřili...
 

PájaTHC
14. března • 20:21

Aha, a kolik si s Brerou najel ty?
Já asi uvažuji jinak než většina lidí, ale když chci auto, tak čekám, že splní nějaký účel. Buď to může být pohodlný převoz z místa A do místa B - pak mi vyjde rychlý velký (tj. stabilní) luxusní sedan, nebo nekompromisní adrenalin - lehký a hodně výkonný sporťák. Brera je neskutečně drahý kompromis, který nenabídne ani jedno z toho a jako každý kompromis v sobě kombinuje to špatné z obou stran. Je těžká, a tedy nepříliš mrštná, jak hodnotí i páně Jandova grossglockenorvská vsuvka, také výkon nabízí velmi slabý na to, aby se jí dalo říkat sporťák. Za 1,5 MEGA je k dispozici nesrovnatelně zábavnější, rychlejší a dokonce, ať se ti to libí nebo ne, podvozkově vychytanější Corvette C6. Luxusní sedan to také není. Jednoduše, hybrid. A věř, že mi je úplně jedno, že je z Itálie, přestože s italskou "kvalitou" mám poměrně nedobré zkušenosti, i když ne s auty.
Ale Alfa IMHO skutečně BYLA o něčem jiném, viz např. poměr hmotnost/výkon.
Až bude tahle Brera stát 750 tisíc, řeknu, že je to OK. Ale cenovka půl druhého melounu jí prostě předem a možná zbytečně odsuzuje k neúspěchu.

luckhash
14. března • 20:41

Nějak nechápu co jsi tím chtěl říci.
Já nenajel brerou ani kilometr, a všimni si že jsem nekvákl ani slovo jízdních vlastnostech motrech atd. A neodvažuju se to ani z papírových informací, ani z informací zprostředkovaných radaktorem jakéhokoliv časopisu....
Necim co na je corvette C6 vychytaný, ale budiž, navcí možná porovnáváš nesrovantelné..a to že americký sportáky se zde prodávají za velmi přijatelnou cenu je věc druhá.
A předháně se co si za tuhle cenu mužu "lepšího" koupit, mi připomíná rafání se n ZŠ
 

PájaTHC
14. března • 20:47

"A přes všechny řeči tady, vám garantuju že bude brera pořád rychlejší na okruhu než 99% aut na silnici." ... tohle já osobně považuji za hodnocení jízdních vlastností, i když je to z jiného threadu.
Já jen řekl, že Brera je hybrid, a ke všemu drahý. Auto k ničemu. Navíc to není tradiční Alfa. Nebude se prodávat a je to jen dobře. Chtěl jsem ale, aby mi nějaký alfista třeba naznačil, proč takové auto vůbec vzniklo. Není v ničem dobré, natož vynikající, aby taková brutální cenovka byla oprávněná.
Jinak, na C6 je třeba vychytaný motor, podvozek a cena. V dané kombinaci nemá žádnou konkurenci. Projdi si třeba okruhové časy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
luckhash
14. března • 20:58

dobrá, to jsem řekl..tudíž i já jsem zlouznul k subjektivním pocitům. Ale ještě jsem se nesetkal s alfou, která by měla pomalý podvozek. Snad slabé motory na 155 a první spidery ( ty oblíbené, kulaté).¨
Já ti to nepovím, ale nezdá se mi cena nijak přemerštěná. Takhle by ses mohl ptát na všechny auta. protože nejlepší je vždycky jen jeden, a zpravidla to nebývá ten nejdražší...

PájaTHC
14. března • 21:01

Jako aby sis nemyslel, že nějak rýpu do Italů, já se takhle fakt ptám skoro na všechna auta. Cca 95 procent současné produkce mi totiž přijde hybridní a zbytečné :) Takže tak. Většina značek ale na rozdíl od Alfy nestojí ani za tu kritiku.

asimov
21. března • 12:27

Alfa skončila pro mě jako srdcová záležitost v roce 1992, kdy skončil prodej modelu 75...... Skvělé auto po všech stránkách. Jestli skutečně vyjede jendou 169 s transaxle řešením, tak to bude pro mě vnitřní zadostiučinění.

Mr.Digital
14. března • 18:12

no opravdu krásný čelní pohled - v té červené úplně magická Brera, ale pro koho je vlastně určena ? teď nemyslím kategorizaci zakazníků, ale fyzické rozměry řidiče a spolujezdce. Že to nemá řádná místa vzadu je jasné i z rozměrů, ale poslední dva roky mám u Alfy pocit, že pro normálního českého muže - třeba 180 - 185 cm a řekněme 90 - 95  kg váha je to auto malé a sedačky úzké. I v článku zmiňujete málo místa na sedačkách - je snad průměrný Ital muž cca 170  - 175 cm  s vahou cca 65 - 75 kg ? Pak by to byla u nás auta spíše pro mladé kluky .....

limach
15. března • 7:38

Spadám do tebou uváděných tělesných proporcí, ale nemám nejmenší problém, natož tento pocit ani ve své 147 ani ve156 nebo 159. Myslím, že právě u italských aut jsou sedáky a opěradla bohatě dimenzované.

Mr.Digital
15. března • 11:15

no tak to fajn zjištění - zatím mě ale vnitřním prostorem zaujala jen 166

pjanda
14. března • 18:21

Myslim, ze lide do 190 cm nebudou mit zadny problem, dale to dost zalezi na tom, jakou pozici za volantem preferujete. Ja mam rad volant na kratko, cili sedim pomerne dost vzprimene a to v kombinaci s 200 cm neni dobre  Ale kdyz trochu slevite, da se i s touto vyskou autem pohodle jet, jen pozice za volantem neni optimalni...

S vahou potazmo sirkou by problem byt nemel, sedacky mi prisly byt dost siroke, coz koresponduje s jejich celkovym pohodovejsim ladenim.

Nevim, do jake miry je to typicke pro Alfu, jezdil jsem s kdejakou a problemy nepamatuji, vidim to spis jako problem sportovneji ladenych aut. Ja se napr. nevejdu do Nissanu 350Z, Mazdy RX-8, v Audi RS4 si sjedu jen se skripenim zubu (uzke sedacky i pri uplnem roztazeni bocnic) a tak bych mohl pokracovat. Alfa je nekde na puli cesty, neni ani mala ani velka...

Mr.Digital
14. března • 18:44

asi mate pravdu, ze to bude obecnejsi pro sportovne ladena auta .....je pravda , ze to omezeni asi vycházi i z ubrani prostoru kvuli stredovemu panelu zminenych modelů aut. Pro mne je treba Honda S 2000 take tesna, ale podle toho co pisete se pujdu do teto krasne Brery posadit a urcite ji projedu. Jen uz dopredu souhlasim , ze u te verze 2,2 je to zrychleni 8,6s na tak atraktivni vnejsi design malo.  

vojta
14. března • 15:27

auto je to nadherny.. ale mate tam jednu chybku a to je ze motor 3,2 VTS melo by tam byt JTS.

pjanda
14. března • 18:24

Mate pravdu, uz to opravuji, clovek bohuzel rychleji mysli nez pise, takze z 3,2 V6 JTS se v mziku stalo VTS  Nastesti az zaverem  Diky za upozorneni.

mabosk
14. března • 13:03

Nechapem naco si sudruhovia v alfe dali tu pracu ze skracovali platformu 159 aby dosiahli skarede dlhe previsy :(.

No mohlo to byt velmi krasne auto.

SkylineGT-R
14. března • 12:00

Dalsia mozno charakterna a pekna, ale pomala Alfa. Hmotnost a ten predny previs... Tipujem ze obycajna 330i bude rychlejsia, v priamke aj  v serpentinach. Ako pisete, GranTurismo ano, sportak nie... 

Saman
14. března • 9:40

Tvarem vetsi HotTatch, vykonove mensi HotHatch, cenou HotStredni trida. No radsi bych nes tuhle obludu koupil BMW1, Megane Sport, 350Z nebo Astru OPC.

Ghostyx
14. března • 12:18

Souhlas. Je to krása, ale příliš těžkopádná... Pokud nezlevní, tak budou mít stejný problém jako se 159. Je to škoda, ale je to fakt.

Jenyk
14. března • 9:02

Vepředu těžký šestihrnek plus Torsen v předním diferenciálu, nebude to těžké na předek?

Mirek-607
14. března • 1:10

Jo, jo, dokud jsem ji nevidel na vlastni oci, nepochopil jsem... Kdyz se tak stalo, i dychat jsem zapomnel, nadherne auto

Jinak i cena je podle meho nazoru velice dobra, proste parada

john s
14. března • 11:00

neříkám, že není hezký, na živo vypadá ještě líp než na fotkách... ale že by to byl takopvej skovst?  

X
14. března • 0:12

"Skoda jen nedomyšlené vzájemné polohy brzdy a plynu, pro brzdění s meziplyny je třeba naskládat pravou nohu pod volant jak Lego."

Neni lepsi brzdit levou nohou? Muzete pak kazdou z noh davkovat silu na pedal mnohem precizneji a levacka alespon zbytecne nezahali. A predevsim tak zcela odpadaji tyhle vase nesmyslne starosti.

Petr
14. března • 6:41

Chlape, ty jsi asi auto viděl zatím jenom hodně z dálky, co?  Jak může brzdit levou nohou, když podřazuje a potřebuje spojku?

kahuna
14. března • 8:20

pro vas naprosty ignoranty:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1796683639818272062&q=best+motoring
a sledujte vyrez s pohledem na pedaly. Snad pochopite co tady sypete za sr*cky.
Myslite ze si pribrzdujou levou nohou? A cim pak slapou spojku?

kahuna
14. března • 8:24

http://video.google.com/videoplay?docid=-3243802149629710308&q=best+motoring

Audipetr
14. března • 0:24

Tak tady nekdo hrube nechape  Jak asi muze pri brzdeni a razeni s meziplyny levacka zahalet

pjanda
14. března • 0:17

Levou nohou brzdit umim a mohu, ale to tezko budu delat pri soucasnem podrazovani s meziplyny, ze... Kdo pak bude mackat spojku? Leda bych si poridil nejakou treti nohu  Ale jinak diky za tip...

PájaTHC
14. března • 18:42

spojku? aha :(

LeonardoCupranek
14. března • 13:52

Nebo DSG

Karel
14. března • 9:10

Radite s meziplynem a potrebujete spojku???

Bond007
14. března • 10:10

koukam ze tu mame plno schumacheru
 
jinak to auto vypada opravdu zajimave... musim priznat ze jsem neveril ze se alfe brera i 159 tak povedou..otazka je jestli si ale najdou dost zakazniku...

GTI DSG
14. března • 0:25

treti noha je v dnesnim provozu naprosta nutnost... tak nevim co spekulujete

Radek Ondrášík
14. března • 0:29

Od člověka, který má v autě dva pedály je úsměvné slyšet o nutnosti mít třetí nohu

Cynik (mam jinou IP
14. března • 17:11

GTI DSG
14. března • 0:31

tebe se zase kdo co ptal?

Doporučujeme

Články odjinud