přeplňováním turbodmychadlem, což vede k dosažení výkonu 200 koní (146 kW) v rozmezí od 7 750 do 5 500 ot./min.
ten servisni interval se ti nezda protoze tomu nerozumis.myslis ze kdyby ten motor to nevydrzel ze by to protahovali schvalne
a co jako se servisním intervalem? zákazník žádá jezdit do servisu pomálo, zákazník má co chtěl. záruku to vydrží a potom si s olítanou ojetinou můžeš políbit prdel.a to nejen u fiatu, ale u všech značek.
Přesně tak ;-)P.S.: Jen malá poznámka k servisním intervalům všeobecně. Schválně se někdy u svého miláčka běžte podívat, co z motoru po těch slavných 30tis. a nedej bůh po 60tis. teče za mazut. Každý schopný mechanik vám mile rád řekne, co si myslí o těchto intervalech, nic hezkého to nebude. A slovní spojení long life před nima ani raději nevyslovujte.
Nová auta mají "měřič" kvality oleje a dle toho si sám upravuje servisní interval. Po nalití nového oleje je opravdu nastaven na nějakých 35.000km a pak se zkracuje dle stavu a zacházení s motorem.Nutno také říct, že je v příručce jasně napsáno, že k výměně oleje má dojít jakmile si auto o to samo řekne, nebo uplyne 24 měsíců resp. 12 měsíců při použití v městském provozu.
Krásný design a výborná jízda se mi na Alfě Romeo vždy líbilo. Měla jsem model 147 a pak i zmíněnou Breru, ale musela jsem od této značky odejít. A to přesto, že mé kusy netrpěly na pověstnou nekvalitu.Zásadní problém byl přístup. V okolí mého bydliště nebyl jediný schopný a lidský značkový servis Fiat/Alfa Romeo. Jedinou možností tak byly návštěvy servisu vzdáleného bezmála 200 km, kde jsem cítila alespoň nějakou snahu problémy opravdu řešit, snahu problém najít a hlavně mít lidský přístup.Oba vozy jsem tak prodala a přešla ke konkurenci. Závidím nyní krásná auta majitelům Alfy Romeo, ale mám život o mnoho jednodušší, protože v okolí je několik kvalitních servisů mé současné značky, kde se sice neklanějí k zemi, což ani nečekám, ale kde semnou jednají jako s partnerem a ne jako s otravou, co zase něco chce.Vím, že Fiat v nedávné době vypověděl některým partnerům smlouvy, ale je otázkou, zda se to projevilo jak na kvalitě servisů, tak na přístupu. Ten je sice otázkou lidí, ale lidé ve firmách jsou vizitkou té či oné společnosti. A koho si tam dosadí, toho tam má.Příjemné kilometry všem řidičům...
"...Servisní interval byl stanoven na 34 000 km..."Ehm, no nechci byt pesimistou, jenze tak dlouhy servisni interval u itala s 200konovym motorem (a stejne u dieselu), to se mi nejak nezda. Fiat si nejak veri. Jenze to uz taky nekolikrat predtim, a vime jak to dopadlo...
mám najeto 148tis. km (na 159) a byl jsem v servisu (na olejích a filtrech) 4x jinak celkově dvakrát do roka (pneu a ošetřování pryží);-) spokojenost příště se Alfě opravdu nebráním
Spidera s motorem 1.8TB mam od lonskeho leta, natoceno ma 24tkm, a bez jedineho problemu :-) akorat ta spotreba ne a ne pod deset...
a zkoušel jsi někdy s tím vůbec jet ekonomicky? :) to je u tohoto auta řečnická otázka - ale přesto odpovím sám: ne, proč? :)
Vy jse asi pořádný chytrák a včeználek že? :-P Vsadím se že jste žádné italské auto neměl ale posuzujete je a odsuzujete,já italské auto mám a jen měním spotřební věci a náplně ale s človekem co napíše to co vy se asi ani nedá vést debata:-/;-)
Pisatel někde napsal, že se všechny itálie rozsypou? To, že drží tobě má asi tak vypovídající hodnotu jak když řekne někdo jiný, že se mu kazí co 2000 km. 3-[
Viz ceník na webu - www.alfaromeo.cz ... Ceny platné od 12.2. i s motory 1,8T a 2,0 JTD :-D A pochybuju, že s asi 5 prodanými Brerami budou u nás uvádět verzi Italia Independent ikdyž je krásná...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.