Alfa 159 J4 2,2 C od Autodelty: lehkostí vpřed

8 komentářů

kryton
23. června • 14:20

Autodelta sáhla po dmychadle Rotrex C30-74, jež zvýšilo výkonovou špičku ze 185 na 245 koní a točivý moment z 230 na 290 Nm
Základní motor 2.2 JTS z továrny má těch 185 klokanů, po přidáni komprsoru je tam pak 245k. Jinak JTS znamená Jet Thrust System, tuším a je to systém přímého vstřiku... takže T neni pro turbo

miso 
23. června • 17:19

ano , ale aj tak to na veci nic nemeniB-]

kryton
23. června • 17:45

mění to jenom to, že jsou první firmou, která předělala nepřeplňovaný motor na přeplňovaný. A to bych se ještě hádal, protože jedna firma už dávno dává kompresory do 3,2JTS a divil bych se kdyby tuto službu nenabízeli i pro 2,2

zmulin
23. června • 19:03

Tak se můžeš vážně divit,ale ta dotyčná firma nabízí pokud vim,tak navíc turbo a ne komresor a vážně jen na 3,2 V6

kryton
24. června • 8:36

Jo tak sorry ta firma kterou sem myslel byla prave autodelta, a je compressor do 3,2JTS, ale jenom pro breru a spider, je to celkem dloho co sem byl tech strankach naposled, tak sem myslel ze uz maji zmakle i ty 2.2:-P

kryton
23. června • 8:09

Autodelta se tak stává prvním ladičem, jenž vyvinul přeplňvanou verzi přeplňovaného čtyřválce Alfa 2,2 JTS.
No to asi fakt bduou první, protože 2,2 JTS je atmosfericky plněný motor...

miso 
23. června • 8:23

JTS je preplnovany motor, vsak si precitaj odstavec pred tym
a na atmosefircku 2.2ku by bolo 245 koni ozaj vela

henk
23. června • 12:00

No to si nemyslím, že by bylo těch 245 k na 2.2 až zas tolik. Třeba Renault dává v cliu sport z 2.0 benzínu 197k, takže těch 245 z 2.2 by určitě taky šlo vydolovat.Mě by úplně stačila ta Alfa i se standardní 2.2, abych byl plně spokojenej :-D

Doporučujeme

Články odjinud