Autodelta sáhla po dmychadle Rotrex C30-74, jež zvýšilo výkonovou špičku ze 185 na 245 koní a točivý moment z 230 na 290 NmZákladní motor 2.2 JTS z továrny má těch 185 klokanů, po přidáni komprsoru je tam pak 245k. Jinak JTS znamená Jet Thrust System, tuším a je to systém přímého vstřiku... takže T neni pro turbo
ano , ale aj tak to na veci nic nemeniB-]
mění to jenom to, že jsou první firmou, která předělala nepřeplňovaný motor na přeplňovaný. A to bych se ještě hádal, protože jedna firma už dávno dává kompresory do 3,2JTS a divil bych se kdyby tuto službu nenabízeli i pro 2,2
Tak se můžeš vážně divit,ale ta dotyčná firma nabízí pokud vim,tak navíc turbo a ne komresor a vážně jen na 3,2 V6
Jo tak sorry ta firma kterou sem myslel byla prave autodelta, a je compressor do 3,2JTS, ale jenom pro breru a spider, je to celkem dloho co sem byl tech strankach naposled, tak sem myslel ze uz maji zmakle i ty 2.2:-P
Autodelta se tak stává prvním ladičem, jenž vyvinul přeplňvanou verzi přeplňovaného čtyřválce Alfa 2,2 JTS.No to asi fakt bduou první, protože 2,2 JTS je atmosfericky plněný motor...
JTS je preplnovany motor, vsak si precitaj odstavec pred tyma na atmosefircku 2.2ku by bolo 245 koni ozaj vela
No to si nemyslím, že by bylo těch 245 k na 2.2 až zas tolik. Třeba Renault dává v cliu sport z 2.0 benzínu 197k, takže těch 245 z 2.2 by určitě taky šlo vydolovat.Mě by úplně stačila ta Alfa i se standardní 2.2, abych byl plně spokojenej :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.