Alfa 159 facelift: další hvězda Ženevy

Poslední rozsáhlý facelift Alfy 159, jednoho z nejhezčích sedanů současnosti, proběhl na začátku loňského roku a my jsme vás o něm informovali na tomto místě. Pro Ženevu Alfa Romeo připravila další modifikace těchto vozů, s karosériemi sedan a kombi, ale revoluci nečekejme. Alfa zatím kromě jednoho snímku neuvedla žádné podrobnosti o modernizaci, kromě těch o nových pohonných jednotkách. Zajímavou novinkou bude jistě nový zážehový čtyřválec 1,8TBi s přeplňováním a výkonem 200 koní, jenž se bude dodávat v kombinaci s diferenciálem Q2 na poháněné přední nápravě, čímž se zřejmě nové provedení stane o něco krotším bratříčkem varianty GTA. Milovníky nafty pak jistě potěší nástup nového motoru JTDm o výkonu 170 koní.

I v těchto těžkých časech, nebo právě v nich, Fiat zvažuje návrat svých vybraných modelů na americký trh, a sportovní sedan od Alfy patří k favoritům. Dopomoci by k tomu měla ohlášená spolupráce s Chryslerem, jenž by na místní trhy produktům Fiat mohl otevřít dveře uvolněním části svých výrobních kapacit. Toho se však již typ 159 zřejmě nedočká, zatímco jeho nástupce je údajně již vyvíjen s přihlédnutím k požadavkům amerických zákazníků.  

Klepněte pro větší obrázek
Alfa 159 facelift
Chrysler Grand Voyager 2.776
Rok výroby: 2007
Stav: 108 338 km
Cena: 119 000 Kč
Chrysler PT Cruiser 2.148
Rok výroby: 2004
Stav: 115 028 km
Cena: 53 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků