No já nevim, školy nemám, ale kolik váží běžný 6-ti kvalt, který umí 350Nm. Jen by mne zajímalo, jestli je to pokrok....
40-50kg manuál, 6 rychlostí, 400Nm(převodovka bez integrovaného diferenciálu)
Hm, tak si raději nechám tu manuální... ;-)
"běžný 6-ti kvalt". Smím se zeptat jak byste to napsal, kdyby šlo o čtyři kvalty?
Zastaralý 4 kvalt ;-)
A proč jste na čtyřkou nenapsal žádnou koncovku a za šestkou ano? Není to trochu divné?
A není to jedno? Srozumitelné to bylo
Proč vlastně chodíme do školy a učíme se? Není to jedno? Napsat něco srozumitelně dokážeme, tak co ;-)
Jéje, no to voni vobjevili emeryku. Sakryš, tak proč Lexus, BMW, Audi a VW už používají osmikvalt v sériových už nejmíň dva roky a dokonce některá z nich mají i víc než 800Nm.
V článku zřejmě nějaký důležitý údaj u této převodovky chybí, protože osmikvalty v Lexusu jsou od Aisinu ;-)A to i v IS-F, který má přes 500Nm viz. http://www.novinky.cz/auto/141823-technologicke... ... Nebo i osmikvalt v Lexusu LS:http://www.auto.cz/osmistupnova-samocinna-pr... ...
Máte pravdu, jde o příčnou osmistupňovou automatickou převodovku, která by tak měla být první na světě.
No hurá.
Hm, tak to mi akosi nejde do hlavy, nakolko uz trebars taky sucasny triapolliter od MB so svojimi 370Nm je tym padom nad jej moznosti no a zeby sa krutiaci moment pri novych motoroch vyhladovo znizoval, to velmi pravdepodobne nie je. Pani z marketingoveho oddelenia dotycnej firmy by mali trochu pristat na zemi, ze. A este nieco - ako je mozne ze to nema minimalne 20 rychlosti? :-)
Mno ehmm, nechápejme to jako že novinka, ale jako že Aisin už konečně udělal to, co ZF dávno. Jen to zatím neumí přenést moc velkou sílu, no. Což ZF umí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.