ADAC prověřil 28 dětských autosedaček. Zde jsou výsledky

Německý automotoklub ADAC zveřejnil výsledky testů dětských autosedaček. Celkově bylo vyzkoušeno 28 exemplářů rozdělených do kategorií podle věku a hmotnosti. Ze všech testovaných produktů dostala pouze sedačka Römer Baby-Sefe Plus SHR hodnocení „velmi dobré“. Většina konkurence byla ohodnocena jako „dobrá“.

Samozřejmě test odhalil také nevyhovující sedačky, kterých bylo celkem pět. Znovu se potvrdilo, že vyšší cena nutně neznamená vyšší kvalitu. Například v kategorii do čtyř let a s hmotností 9 – 18 kg zcela propadly sedačky Casualplay Fix QR s cenou 400 až 450 Euro. Lépe z testu vyšlo třeba konkurenční Kiddy Energy Pro 2 s pořizovací cenou 230 Euro. Kompletní výsledky najdete pod článkem nebo přímo na stránkách německého automotoklubu ADAC.

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Sedačka Römer (vlevo) se stala absolutním vítězem testu. Casualplay se svými modely propadl
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků