ADAC prověřil 28 dětských autosedaček. Zde jsou výsledky

Německý automotoklub ADAC zveřejnil výsledky testů dětských autosedaček. Celkově bylo vyzkoušeno 28 exemplářů rozdělených do kategorií podle věku a hmotnosti. Ze všech testovaných produktů dostala pouze sedačka Römer Baby-Sefe Plus SHR hodnocení „velmi dobré“. Většina konkurence byla ohodnocena jako „dobrá“.

Samozřejmě test odhalil také nevyhovující sedačky, kterých bylo celkem pět. Znovu se potvrdilo, že vyšší cena nutně neznamená vyšší kvalitu. Například v kategorii do čtyř let a s hmotností 9 – 18 kg zcela propadly sedačky Casualplay Fix QR s cenou 400 až 450 Euro. Lépe z testu vyšlo třeba konkurenční Kiddy Energy Pro 2 s pořizovací cenou 230 Euro. Kompletní výsledky najdete pod článkem nebo přímo na stránkách německého automotoklubu ADAC.

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Sedačka Römer (vlevo) se stala absolutním vítězem testu. Casualplay se svými modely propadl
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků