ADAC: Nejspokojenější zákazníky má Audi A6, na chvostu je Fiat

Letošní výsledky průzkumu spokojenosti německých zákazníků ukazují vzestup (některých) japonských značek; Mercedes-Benz nedokáže držet krok s domácími prémiovými rivaly.

Vlivný německý autoklub ADAC pravidelně zjišťuje, se kterými auty jsou tamní zákazníci nejspokojenější. V letošním ročníku ankety ADAC Kundenbarometr vyplnilo internetový dotazník více než 20 000 respondentů. 

Do čela hodnocení podle značek se prosadili domácí prémioví výrobci Audi a BMW, ovšem následující dvě příčky dokázali získat Japonci. Jak ADAC upozorňuje, Honda i Toyota dokázaly za jediný rok odsunout na nižší pozice Mini, Mercedes, Volvo, Volkswagen i Mazdu.

Obě asijské značky si vysloužily pozitivní hodnocení zejména díky kvalitě servisu a služeb, ale také díky úrovni konzultací při výběru vozu. 

Na následujících stranách najdete přehled nejúspěšnějších modelů v jednotlivých kategoriích, celkové pořadí značek a také pořadí podle úrovně služeb:

Předchozí KAPITOLY Následující
Audi A1 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 27 987 km
Cena: 180 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 123 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek