ADAC: Nejspokojenější zákazníky má Audi A6, na chvostu je Fiat

Letošní výsledky průzkumu spokojenosti německých zákazníků ukazují vzestup (některých) japonských značek; Mercedes-Benz nedokáže držet krok s domácími prémiovými rivaly.

Vlivný německý autoklub ADAC pravidelně zjišťuje, se kterými auty jsou tamní zákazníci nejspokojenější. V letošním ročníku ankety ADAC Kundenbarometr vyplnilo internetový dotazník více než 20 000 respondentů. 

Do čela hodnocení podle značek se prosadili domácí prémioví výrobci Audi a BMW, ovšem následující dvě příčky dokázali získat Japonci. Jak ADAC upozorňuje, Honda i Toyota dokázaly za jediný rok odsunout na nižší pozice Mini, Mercedes, Volvo, Volkswagen i Mazdu.

Obě asijské značky si vysloužily pozitivní hodnocení zejména díky kvalitě servisu a služeb, ale také díky úrovni konzultací při výběru vozu. 

Na následujících stranách najdete přehled nejúspěšnějších modelů v jednotlivých kategoriích, celkové pořadí značek a také pořadí podle úrovně služeb:

Předchozí KAPITOLY Následující
Audi A6 Allroad 2.967
Rok výroby: 2013
Stav: 206 383 km
Cena: 575 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2012
Stav: 181 923 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A4 1.595
Rok výroby: 2004
Stav: 166 260 km
Cena: 75 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků