ADAC: Nejspokojenější zákazníky má Audi A6, na chvostu je Fiat

Letošní výsledky průzkumu spokojenosti německých zákazníků ukazují vzestup (některých) japonských značek; Mercedes-Benz nedokáže držet krok s domácími prémiovými rivaly.

Vlivný německý autoklub ADAC pravidelně zjišťuje, se kterými auty jsou tamní zákazníci nejspokojenější. V letošním ročníku ankety ADAC Kundenbarometr vyplnilo internetový dotazník více než 20 000 respondentů. 

Do čela hodnocení podle značek se prosadili domácí prémioví výrobci Audi a BMW, ovšem následující dvě příčky dokázali získat Japonci. Jak ADAC upozorňuje, Honda i Toyota dokázaly za jediný rok odsunout na nižší pozice Mini, Mercedes, Volvo, Volkswagen i Mazdu.

Obě asijské značky si vysloužily pozitivní hodnocení zejména díky kvalitě servisu a služeb, ale také díky úrovni konzultací při výběru vozu. 

Na následujících stranách najdete přehled nejúspěšnějších modelů v jednotlivých kategoriích, celkové pořadí značek a také pořadí podle úrovně služeb:

Předchozí KAPITOLY Následující
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků