Acura ZDX: první klon BMW X6 představen

Po týdnech, kdy americká Acura pouze lákala na předprodukční model s označením ZDX „fotografiemi“, na kterých nebylo nic vidět, jsme se s otevřením bran newyorkského autosalonu dočlai i jeho celosvětová premiéry a uvolnění fotografií, na kterých něco konečně vidět je. Pro automobilku to má být jeden z nejdůležitějších modelů, chce na něm totiž prezentovat svůj nový designový směr, vstoupit do nové třídy a jedním z cílů je i pořádně „přitopit“ konkurenčnímu BMW X6.

Acura ZDX má jako sportovní crossover nabídnout relativně velkorysý vnitřní prostor a stydět se určitě nebude muset ani za své jízdní vlastnosti, díky propracovanějšímu systému pohonu všech čtyř kol. Co se týče designu, ten od finální verze příliš vzdálený není, očekávat tedy můžeme ostré hrany v kombinaci se zaoblenými boky a dynamicky protažená světla. Uvnitř čeká na posádku luxusně laděný interiér.
Pod kapotou tohoto mastodonta se ukrývá nejnovější typ šestiválce VTEC, jemuž sekunduje šestistupňový automat s možností sekvenčního řazení. Novinka by se měla ve své sériové podobě ukázat již brzy na některém z nadcházejících amerických autosalonů, a krátce poté, přibližně na podzim, by se měla po celé USA dostat do prodejů. V současnosti můžeme pouze spekulovat, zda se Honda odhodlá k podobnému kroku i v Evropě.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Acura ZDX
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků