ABT S8 nabídne 675 koní a 840 Nm. Stovku umí za 3,6 s

Německá společnost ABT představila úpravu pro Audi S8. Výsledek je prezentován jako závodní limuzína a soudě podle základních informací toto označení není vůbec přehnané. Lidé od ABT upravili především výkon motoru. V nabídce je více verzí, přičemž ta nejsilnější vyprodukuje 496 kW (675 k) a 840 Nm.

Tuning | Sportovní auta | Audi

Společnost ABT vyladila Audi A5 Sportback a Coupé

Jen pro pořádek, parametry základní S8 jsou 382 kW (520 k) a 650 Nm. Nejdostupnější úpravou od ABT je pouze odstranění omezovače, takže se budete moci se svou S8 v Německu rozparádit až na 280 km/h. Druhá verze nabídne výkon zvýšený na 471 kW (640 k), parametry té nejsilnější jsme si už představili.

Tuning | Sportovní auta | Audi | Hatchbacky

ABT Audi S1: 310 koní pro kapesní čtyřkolku

Hodí se připomenout, že S8 v nejsilnější variantě zvládne stovku za 3,6 s a maximálně se rozjede na 290 km/h. Všechno má na svědomí nová řídicí jednotka, nejsilnější verze dostane v rámci úprav také jiný tlumič výfuku. ABT dává na své dílo záruku dvou let a 100 000 km.

Vzhled společnost ABT v podstatě nezměnila, což je dobře. V tiskové zprávě se nachází pouze upozornění na širokou nabídku litých kol, ze které mohou zájemci vybírat. Auto, které vidíte na fotkách, používá disky ABT DR v barvě „mystic black“. Disky mají velikost 21". 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 62 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků