ABT S8 nabídne 675 koní a 840 Nm. Stovku umí za 3,6 s

Německá společnost ABT představila úpravu pro Audi S8. Výsledek je prezentován jako závodní limuzína a soudě podle základních informací toto označení není vůbec přehnané. Lidé od ABT upravili především výkon motoru. V nabídce je více verzí, přičemž ta nejsilnější vyprodukuje 496 kW (675 k) a 840 Nm.

Tuning | Sportovní auta | Audi

Společnost ABT vyladila Audi A5 Sportback a Coupé

Jen pro pořádek, parametry základní S8 jsou 382 kW (520 k) a 650 Nm. Nejdostupnější úpravou od ABT je pouze odstranění omezovače, takže se budete moci se svou S8 v Německu rozparádit až na 280 km/h. Druhá verze nabídne výkon zvýšený na 471 kW (640 k), parametry té nejsilnější jsme si už představili.

Tuning | Sportovní auta | Hatchbacky | Audi

ABT Audi S1: 310 koní pro kapesní čtyřkolku

Hodí se připomenout, že S8 v nejsilnější variantě zvládne stovku za 3,6 s a maximálně se rozjede na 290 km/h. Všechno má na svědomí nová řídicí jednotka, nejsilnější verze dostane v rámci úprav také jiný tlumič výfuku. ABT dává na své dílo záruku dvou let a 100 000 km.

Vzhled společnost ABT v podstatě nezměnila, což je dobře. V tiskové zprávě se nachází pouze upozornění na širokou nabídku litých kol, ze které mohou zájemci vybírat. Auto, které vidíte na fotkách, používá disky ABT DR v barvě „mystic black“. Disky mají velikost 21". 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků