ABT představuje tuning pro Passat, může mít až 336 koní

Říká se, že výkonu není nikdy dost. Pokud s tímto tvrzením souhlasíte a zároveň jste majitelem poslední generace Volkswagenu Passat, máme pro vás dobrou zprávu. Německý úpravce ABT totiž představuje další tuningové úpravy právě pro tento model.

Tuning | Volkswagen | Kombi | Volkswagen Passat | Ženeva 2015

ABT upravil nový Volkswagen Passat na 280 dieselových koní

Zvýšení výkonu se týká téměř všech motorizací, stranou zůstává jenom základní vznětová šestnáctistovka a nejslabší zážehová čtrnáctistovka. U výkonnějšího provedení motoru 1.4 TSI už se z původních hodnot 150 koní a 240 Nm můžete dostat na 132 kW (180 koní) a 290 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Společně se zvýšením výkonu dostane Volkswagen Passat také agresivněji tvarované nárazníky, snížený podvozek a nová kola

Tím už míří do teritoria objemnějšího agregátu 1.8 TSI, jenže ani na ten u ABT nezapomněli. Jeho výkon se může po úpravě vyhoupnout až na 155 kW (210 koní) a 310 Nm. Zážehový dvoulitr 2.0 TSI posílil z původních 280 koní na 247 kW (336 koní).

Testy | Volkswagen | Kombi | Hybridy | Volkswagen Passat

Test Volkswagen Passat Variant GTE: Výborné auto, když...  

Co se týče vznětových motorů, tady může být dvoulitrový agregát povýšen ze standardních 150 koní na finálních 125 kW (170 koní) a 380 Nm, zatímco verze s výkonem 190 koní se po úpravě dostane na 158 kW (215 koní) a 440 Nm. Vrcholná naftová verze Bi-TDI nabídne standardně 240 koní, po úpravě od ABT se motor může pochlubit výkonem 199 kW (270 koní) a 540 Nm.

Společně s tím můžete auto ozdobit bodykitem, který zahrnuje rozšíření nárazníků a prahů, přepracovanou masku chladiče, vnější kryty zpětných zrcátek a spoiler na zádi. V rámci úprav Passat dostane také sportovní podvozek se sníženou světlou výškou o 35 milimetrů vpředu a 30 mm vzadu a pak už bude jen na vás, jaké disky v rozsahu od 18 do 21 palců zvolíte.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 1999
Stav: 174 397 km
Cena: 40 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků