ABT představuje Golf R, v Ženevě uvidíme Audi RS6 Avant s výkonem 730 koní

Současným vrcholem pro řadu Golf je provedení R používající přeplňovaný čtyřválec s výkonem 300 koní a pohon všech kol. Stovka je otázkou 5,3 s, maximálně se rozjedete na 250 km/h. Pokud vám to nestačí, u ABT aktuálně představují řešení.

Sportovní auta | Volkswagen | Premiéry | Volkswagen Golf

Ostrý Volkswagen Golf R je venku, umí stovku pod pět sekund

Upravený Golf dostal novou masku chladiče, přední spoiler, patřičná kola, střešní spoiler a modrý difuzor. Největší novinkou je řídicí jednotka motoru. Ta je hlavní příčinou výkonu motoru zvýšeného na 370 koní, přičemž točivý moment povyrostl z původních 380 Nm na 460 Nm.

Maximálka má hodnotu 265 km/h, stovku zvládne tento Golf za 4,5 s. Abychom byli úplně přesní, musíme dodat, že ABT počítá s automatem, který v rámci standardu zvládá stovku za 4,9 s. Cena úpravy činí 2349 euro a k vidění bude v Ženevě. Nicméně hlavním lákadlem tamního stánku ABT bude něco trochu výkonnějšího.

Testy | Technika | Volkswagen | Premiéry | Volkswagen Golf

Test Volkswagen Golf 2.0 TDI 4MOTION: Něco za něco

ABT představí za několik dní upravené Audi RS 6 Avant, což má být kombík určený na závodní okruhy. Přesné informace schází, výkon se má ale pohybovat kolem 730 koní. Pokud nad něčím podobným uvažujete, asi byste měli fofrem zaslat do ABT email. Přesná fakta týkající se upravené RS 6 se sice ještě neví, oficiální je ovšem to, že vznikne maximálně 25 kusů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků