ABT nabízí tuningové doplňky pro nový Golf VI

Dvorní úpravce automobilky Volkswagen, v jehož portfoliu najdeme některé více či méně vkusné doplňky pro každý model Wolfsburgské automobilky, uvolnil do světa další podrobnější informace o výkonnostních úpravách a nabízených doplňcích. Co přesně si teda pro nový Golf páni z ABT přichystali?

Jako první určitě zaujme kompletní nový bodykit, vyznačující se charakteristickým vzhledem, který však právě ne každému musí sedět. Vhodnost nárazníků, bočních prahů, krytu v masce, spoileru a podobných velice potřebných individualizačních prostředků je tak velice relativní. Nicméně, rozhodnete-li se „vylepšení“ zevnějšku řešit jiným způsobem, můžete si být jisti, že tím ušetříte na případné výkonnostní úpravy a ty už rozhodně stojí za pozornost.
ABT se při úpravách motoru zaměřilo především na benzínové jednotky. Očekává se, že nejžádanější přitom bude úprava základního agregátu 1,4 TSI, který v sérii disponuje výkonem 90 kW/122 koní. Po jemném doladění se však už jeho výkon okupuje hodnotu 125 kW/170 koní. Silnější verze toho samého agregátu se oproti sériové 160 koňové verzi, posílila o celkem 40 koní, takže finální výkon dosahuje 147 kW/200 koní. Stranou však nezůstanou ani fanoušci dieselů, kteří svému „černému“ dvoulitru můžou dopřát dalších 30 koní k dobru, čímž se výkon vyšplhá na 125 kW/170 koní. Absolutním vrcholem je pak benzínový dvoulitrový čtyřválec TSI, jehož výkon po úpravách dosahuje 176 kW/240 koní.
Z dalších technických úprav můžeme dále jmenovat třeba tužší tlumiče a silnější brzdy. Opomenout nesmíme ani široký výběr 18-ti a 19-ti palcových kol. Nový Golf se teda po vzoru svých předchůdců stává miláčkem téměř všech tuningových dílen...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
ABT VW Golf VI
 
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků