ABT nabízí tuningové doplňky pro nový Golf VI

Dvorní úpravce automobilky Volkswagen, v jehož portfoliu najdeme některé více či méně vkusné doplňky pro každý model Wolfsburgské automobilky, uvolnil do světa další podrobnější informace o výkonnostních úpravách a nabízených doplňcích. Co přesně si teda pro nový Golf páni z ABT přichystali?

Jako první určitě zaujme kompletní nový bodykit, vyznačující se charakteristickým vzhledem, který však právě ne každému musí sedět. Vhodnost nárazníků, bočních prahů, krytu v masce, spoileru a podobných velice potřebných individualizačních prostředků je tak velice relativní. Nicméně, rozhodnete-li se „vylepšení“ zevnějšku řešit jiným způsobem, můžete si být jisti, že tím ušetříte na případné výkonnostní úpravy a ty už rozhodně stojí za pozornost.
ABT se při úpravách motoru zaměřilo především na benzínové jednotky. Očekává se, že nejžádanější přitom bude úprava základního agregátu 1,4 TSI, který v sérii disponuje výkonem 90 kW/122 koní. Po jemném doladění se však už jeho výkon okupuje hodnotu 125 kW/170 koní. Silnější verze toho samého agregátu se oproti sériové 160 koňové verzi, posílila o celkem 40 koní, takže finální výkon dosahuje 147 kW/200 koní. Stranou však nezůstanou ani fanoušci dieselů, kteří svému „černému“ dvoulitru můžou dopřát dalších 30 koní k dobru, čímž se výkon vyšplhá na 125 kW/170 koní. Absolutním vrcholem je pak benzínový dvoulitrový čtyřválec TSI, jehož výkon po úpravách dosahuje 176 kW/240 koní.
Z dalších technických úprav můžeme dále jmenovat třeba tužší tlumiče a silnější brzdy. Opomenout nesmíme ani široký výběr 18-ti a 19-ti palcových kol. Nový Golf se teda po vzoru svých předchůdců stává miláčkem téměř všech tuningových dílen...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
ABT VW Golf VI
 
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků