ABT Audi RS3 Sportback: 430 koní, 530 Nm a stovka za 4,1 s

5 komentářů

Sir CHerokee
21. srpna • 10:31

Žádný zázrak a ještě člověk přijde o tovární záruku. Mercedes má 0 - 100 za 4,2 a stačí na to o 50 koní méně i bez nesmyslného tuningu.

Nasrí
21. srpna • 11:28

ABT na to samozřejmě záruku dává, to zaprvézadruhý: Tohle je 2,5 pětiválec, ne vyhoněnej malej čtyřválec, se kterým uděláš sprint z nuly na sto čtyřikrát a pak to jede jako když sere a maluje, protože se to není schopné uchladit

Petr
21. srpna • 12:23

Vlastnil jsi vůbec to A45 AMG?? Protože to co píšeš, jsou úplné nesmysly.
Vyhoněný čtyřválec to možná je, ale za pár let nebude nic jiného. Navíc má M133 motor intercooler s vodním chlazením a přídavný chladič na převodovku s elektrickým čerpadlem, takže absolutně není pravda co píšeš.
Sám jsem s A45 AMG najezdil nejedno Brno (viz youtube) + opakované sprinty po celé ČR a SK (než jsem to prodal) a nikdy a opakuji nikdy ani za 25 minut ostrých jízd v Brně jsem neměl problém s chlazením ani brzdami. V době, kdy ostatní auta s náporově chlazeným intercolerem museli zpomalovat a chladit, M133 motor v A45 AMG neměl nikdy jediný problém (kromě garanční výměny turba, jelikož se ucpal olejový přívod, na to byla svolávačka - měl jsem první kus A45 AMG v ČR).Takžek tak B-]

K&K&K
22. srpna • 14:12

...kromě garanční výměny turba... :-D:-D:-D
Pobavils.

Magister
22. srpna • 10:58

Zkušenost potvrzuji. Mám jedno z prvních GLA 45, jezdím denně a nikdy jsem problém neměl. Po roce a čtvrt užívání jediné problémy - povolený kryt na podvozku (povrzával) a zmatněné černé koncovky performace výfuku - a ty byly v rámci garance vyměněny. On to není obyčejný motor - ale ručně skládaný motor, který si projde testování ve všech otáčkách, takže člověk jej dostane již zaběhnutý. Navíc se sleduje poruchovost u každého kusu, technikům jsou vedeny statistiky poruchovosti jejich motorů (ta plaketka s podposem tedy má svůj smysl).

Doporučujeme

Články odjinud