ABT Audi RS3 Sportback: 430 koní, 530 Nm a stovka za 4,1 s

Audi RS3 Sportback osazené přeplňovaným pětiválcem nabízí standardně 270 kW (367 k) a vrchol točivého momentu 465 Nm. Nejnovější úprava od ABT ale tyto parametry zvýší na více než zajímavé hodnoty.

Sportovní auta | Hatchbacky | Premiéry | Design | Audi | Audi A3

Nové Audi RS3 Sportback je lehčí, silnější, rychlejší a stále používá pětiválec

Zásah německého úpravce znamená výkonové maximum 316 kW (430 k) a vrchol točivého momentu posunutý na 530 Nm. Na stovku pak tohle auto vystřelí za 4,1 s a místo obligátních 250 km/h daných omezovačem se nejvíce rozjede na 285 km/h, což je ale také hodnota daná omezovačem. Mimochodem ABT pracuje na další verzi své úpravy, která přinese ještě vyšší výkon.

Tuning | Kombi | Volkswagen | Volkswagen Passat | Ženeva 2015

ABT upravil nový Volkswagen Passat na 280 dieselových koní

Lepší parametry přeplňovaného pětiválce jsou ale jen jednou z mnoha možností, jak si můžete vaší RS3 vylepšit. K dispozici jsou například devatenáctipalcová kola s pneumatikami Continental o rozměru 235/35 R19, sportovní výfuk a samozřejmě úpravy vylepšující interiér. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků