ABT Audi RS3 Sportback: 430 koní, 530 Nm a stovka za 4,1 s

Audi RS3 Sportback osazené přeplňovaným pětiválcem nabízí standardně 270 kW (367 k) a vrchol točivého momentu 465 Nm. Nejnovější úprava od ABT ale tyto parametry zvýší na více než zajímavé hodnoty.

Design | Hatchbacky | Premiéry | Audi | Sportovní auta | Audi A3

Nové Audi RS3 Sportback je lehčí, silnější, rychlejší a stále používá pětiválec

Zásah německého úpravce znamená výkonové maximum 316 kW (430 k) a vrchol točivého momentu posunutý na 530 Nm. Na stovku pak tohle auto vystřelí za 4,1 s a místo obligátních 250 km/h daných omezovačem se nejvíce rozjede na 285 km/h, což je ale také hodnota daná omezovačem. Mimochodem ABT pracuje na další verzi své úpravy, která přinese ještě vyšší výkon.

Tuning | Volkswagen | Kombi | Volkswagen Passat | Ženeva 2015

ABT upravil nový Volkswagen Passat na 280 dieselových koní

Lepší parametry přeplňovaného pětiválce jsou ale jen jednou z mnoha možností, jak si můžete vaší RS3 vylepšit. K dispozici jsou například devatenáctipalcová kola s pneumatikami Continental o rozměru 235/35 R19, sportovní výfuk a samozřejmě úpravy vylepšující interiér. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 61 387 km
Cena: 830 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2008
Stav: 194 877 km
Cena: 123 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek