ABT AS4: Co takhle diesel s parametry 325 koní a 680 Nm pro vaši A4?

Společnost ABT se vytasila se sérií úprav určených pro aktuální Audi A4. Tak jako vždy, mohou i tentokrát zájemci vybírat z různých detailů určených pro karoserii a interiér, ale také z opravdu funkčních úprav podvozku a motorů. 

Sportovní auta | Kupé | Premiéry | Audi | Design | Audi A4

Audi A5 Coupé: Spojka místo diferenciálu a dalších 7 zajímavých věcí

Právě motory jsou zřejmě to nejzajímavější. ABT prezentuje novinky pro benzinový dvoulitrový čtyřválec a naftový šestiválec. Benzinová jednotka posílí po zásahu ABT z původních 185 kW (252 k) na 243 kW (330 k), točivý moment naroste z 370 Nm na 440 Nm. V případě dieselového šestiválce narostou základní parametry na 239 kW (325 k) a 680 Nm, přičemž standardem je 200 kW (272 k) a 600 Nm. 

Kombi | Ženeva 2016 | Premiéry | Audi | Audi A4

Audi S4 Avant 3.0 TFSI vyměnilo kompresor za turba

Motor pak můžete doplnit o nastavitelný podvozek, v případě úprav pro exteriér je k dispozici jiná maska, decentní spoiler pod přední nárazník nebo upravený zadní nárazník. Kdo by sháněl pořádná kola, ten má k dispozici několik variant o velikosti 19 a 20 palců. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků