Abraham ve třetím vstoupení v MotoGP poprvé nebodoval

Havárií ve druhém kole Velké ceny Portugalska skončilo třetí vystoupení Karla Abrahama v mistrovství světa silničních motocyklů. Po nadějném sedmém čase v pátečních trénincích a dvanácté pozici v sobotní kvalifikaci nemělo tentokrát účinkování brněnského jezdce v královské kubatuře MotoGP dlouhého trvání.

Přitom do závodu na okruhu v Estorilu vyjížděl zatím z nejlepší pozice, ale tuto příležitost nestačil využít. Po startu ze čtvrté řady bojoval v sedle motocyklu Ducati Desmosedici GP11 s dalšími čtyřmi jezdci o dvanácté místo, ovšem ve druhém kole upadl a z nehody vyvázl s lehkým zraněním ruky. Po vyšetření lékaři z Mobilní kliniky uvedli, že má naraženou ruku a poškozené nervy v konečcích prstů.

„V levotočivé zatáčce, následující po rovince uprostřed okruhu, jsem začal pozdě brzdit. Přední pneumatika ztratila přilnavost a já upadl,“ konstatoval zklamaně jedenadvacetiletý pilot, který se tak v celkovém pořadí šampionátu propadl o jednu příčku na jedenácté místo.

Ještě před ním upadl osychající trati druhý jezdec na startovním roštu Marco Simoncelli, závod nedokončili ani Ben Spies a Hector Barbera. Portugalský závod se stal kořistí Španěla Daniho Pedrosy na stroji Honda. Abraham spolu s týmem Cardion AB Motoracing zůstává v Estorilu a do Česka se vrací až po pondělním testu MotoGP. Další informace na motogpsports.autorevue.cz

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Jazz 1.198
Rok výroby: 2009
Stav: 50 860 km
Cena: 110 000 Kč
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 95 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 104 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků