Abraham ve třetím vstoupení v MotoGP poprvé nebodoval

Havárií ve druhém kole Velké ceny Portugalska skončilo třetí vystoupení Karla Abrahama v mistrovství světa silničních motocyklů. Po nadějném sedmém čase v pátečních trénincích a dvanácté pozici v sobotní kvalifikaci nemělo tentokrát účinkování brněnského jezdce v královské kubatuře MotoGP dlouhého trvání.

Přitom do závodu na okruhu v Estorilu vyjížděl zatím z nejlepší pozice, ale tuto příležitost nestačil využít. Po startu ze čtvrté řady bojoval v sedle motocyklu Ducati Desmosedici GP11 s dalšími čtyřmi jezdci o dvanácté místo, ovšem ve druhém kole upadl a z nehody vyvázl s lehkým zraněním ruky. Po vyšetření lékaři z Mobilní kliniky uvedli, že má naraženou ruku a poškozené nervy v konečcích prstů.

„V levotočivé zatáčce, následující po rovince uprostřed okruhu, jsem začal pozdě brzdit. Přední pneumatika ztratila přilnavost a já upadl,“ konstatoval zklamaně jedenadvacetiletý pilot, který se tak v celkovém pořadí šampionátu propadl o jednu příčku na jedenácté místo.

Ještě před ním upadl osychající trati druhý jezdec na startovním roštu Marco Simoncelli, závod nedokončili ani Ben Spies a Hector Barbera. Portugalský závod se stal kořistí Španěla Daniho Pedrosy na stroji Honda. Abraham spolu s týmem Cardion AB Motoracing zůstává v Estorilu a do Česka se vrací až po pondělním testu MotoGP. Další informace na motogpsports.autorevue.cz

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků