L-29 ani žádný jiný typ od tohoto výrobce není stíhačka a nikdy nebyl (cvičný, bojový, průzkumný), ale i tak šlo učebnicový matematický příklad kdy se kdo do dostane z bodu A do bodu B za přesných podmínek délky trasy a rychlosti letounu ve startovním bodě A - to nemuseli závodit a mohli to dát rovnou na kusu papíru - už jste někdy někdo viděl pozemní stroj jet rychleji než takovéto letadlo - stačí posunout o kousek bod B - nebo všichni startovat ze rychlosti 0 na jednu míly
To je zase marketingovej počin uplně o ničem......souboj motorka(auto atd.) vs. letadlo byl možná zajímavej, když to někdo před deseti lety zkusil poprvé....teď už je to jenom dokola omílaná akce, kdy jde jenom o to, jak moc to tomu letadlu znevýhodnit, aby je tam na zemi nepřismahlo :)
Přesně tak, akce k ničemu. Stačilo jen jinak nastavit parametry a vyhrálo by auto anebo letadlo
Tak L-29 Delfim leti ve vzletove konfiguraci, podvozek venku a klapky na 15%. Pilot musel brzdit i ocima.
Vidím, že vyjímečně abája neupadl. Tak snad mu to vydrží i na skutečné závody a ne jen na pr akce:-P
Jsem vždycky myslel, že motorka má proti autu lepší zrychlení a přitom ho to porsche na zrychlení dostalo
Tady už je to o schopnosti přenést ten výkon na povrch....Panigale je překoňovaná bestie, takže musí (elektronika) ten výkon dávkovat zezačátku opatrnějc, aby to nešlo do svíčky....pak už ale vyhraje malá váha
no nutno podtknout, že kdyby delfín letěl naplno, tak si kluci neškrtnou...
Docela by me zajimalo, co je to za debila, ktery tady dal ze "nesouhlasi" ?Asi tech skolnich trid jeste moc neodchodil, to by ho omlouvalo :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.