Abraham je spokojený. Při tréninku v Jerezu zajel nadějné časy

Po třináctém místě před dvěma týdny při premiéře v Kataru, čeká Karla Abrahama tento víkend druhá Grand Prix v nejprestižnější kategorii silničních motocyklů. V pátečních oficiálních trénincích na Velkou cenu Španělska se se svým strojem Ducati pohyboval na rozhraní první desítky. Český nováček v královské třídě MotoGP zajel v prvním tréninku jedenáctý čas, ve druhém si ještě o jednu příčku polepšil.

Jestli brněnský závodník v Jerezu potvrdí své tréninkové výkony i v nedělním závodě, mohl by vylepšit svou pozici z úvodního závodu sezony. Pod umělým osvětlením na okruhu Losail skončil před dvěma týdny jedenadvacetiletý pilot poslední, ale v pátek za sebou nechal šest, ve druhé jízdě sedm soupeřů. Na nejrychlejší jezdce tréninků Caseyho Stonera z Austrálie a domácího Daniho Pedrosu ztratil Abraham 1,847 a 1,203 sekundy.

Klepněte pro větší obrázek

„S výsledkem jsem spokojený,“ konstatoval populární „Abaja“ po návratu do garáže týmu Cardion AB Motoracing. „Ještě musíme zapracovat na nastavení, abychom byli na kvalifikaci dobře připravení,“ nastínil další ambice.

Vítěz katarského závodu Stoner se ujal vedení hned na začátku tréninku, ale nejdříve ho překonal Lorenzo a pak i Pedrosa. O první pozici se ale až do konce přetahoval s Pedrosou, nakonec byl rychlejší jen o 28 tisícin sekundy. Úspěšně vstoupil do závodního víkendu také Valentino Rossi. Od začátku se držel na předních pozicích a na konci mu patřilo třetí místo. Třetí tovární Honda Andrea Doviziosa skončila až šestá, Ital navíc v posledním kole upadl, ale karambol pro něj skončil naštěstí bez následků. Další informace na motogpsports.autorevue.cz

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků