Abarth 695 Competizione: pěkně svižný diblík

Pod značkou Abarth na autosalonu ve Frankfurtu se letos objevilo špičkové provedení populárního Fiatu 500. Jeho plné jméno zní Abarth 695 Competizione a jeho posláním je uctít památku závodních speciálů Abarth minulosti. Obecně se má zato, že tato novinka nahradí dva roky starou sérii Abarth 695 Tributo Ferrari. O pohon se starý dále vylepšený, přeplňovaný zážehový čtyřválec 1,4 l s technologií MultiAir, jenž má ale dosahovat stejného výkonu jako 695 Tributo Ferrari, tj. 180 koní (132 kW).

Přední kola tohoto prcka pohání skrze elektromechanickou převodovku s volitelnými režimy Street a Track. V tom druhém je výběr převodů pouze na řidiči a jeho pokynech zadávaných skrze páčky pod volantem. Abarth 695 Competizione od svého předchůdce převzal posílenou brzdovou soustavu Brembo s předními kotouči o průměru 305 mm, tužší tlumiče a výfukovou soustavu s dvoupolohovým ventilem upravujícím akustický projev motoru. Interiér nového Abarth dostal ochrannou klec v místech zadních sedadel, přístrojový štít s ukazateli Jaeger a navigační soustavu s řadou nových palubních funkcí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Fiat Punto 1.242
Rok výroby: 2006
Stav: 161 810 km
Cena: 40 000 Kč
Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 289 000 Kč
Fiat 500 1.198
Rok výroby: 2008
Stav: 55 088 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků