Abarth 695 Competizione: pěkně svižný diblík

Pod značkou Abarth na autosalonu ve Frankfurtu se letos objevilo špičkové provedení populárního Fiatu 500. Jeho plné jméno zní Abarth 695 Competizione a jeho posláním je uctít památku závodních speciálů Abarth minulosti. Obecně se má zato, že tato novinka nahradí dva roky starou sérii Abarth 695 Tributo Ferrari. O pohon se starý dále vylepšený, přeplňovaný zážehový čtyřválec 1,4 l s technologií MultiAir, jenž má ale dosahovat stejného výkonu jako 695 Tributo Ferrari, tj. 180 koní (132 kW).

Přední kola tohoto prcka pohání skrze elektromechanickou převodovku s volitelnými režimy Street a Track. V tom druhém je výběr převodů pouze na řidiči a jeho pokynech zadávaných skrze páčky pod volantem. Abarth 695 Competizione od svého předchůdce převzal posílenou brzdovou soustavu Brembo s předními kotouči o průměru 305 mm, tužší tlumiče a výfukovou soustavu s dvoupolohovým ventilem upravujícím akustický projev motoru. Interiér nového Abarth dostal ochrannou klec v místech zadních sedadel, přístrojový štít s ukazateli Jaeger a navigační soustavu s řadou nových palubních funkcí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Croma 1.799
Rok výroby: 2008
Stav: 125 436 km
Cena: 100 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků