Abarth 595 má po faceliftu nový design a o 5 koní více než v minulosti

Italská pětistovka prošla faceliftem před nějakou dobou, takže teď musela zákonitě přijít řada i na sportovní verzi Abarth. Vaší pozornosti jistě neuniknou přepracované nárazníky, prahy a nově designované světlomety. Krom toho dostal Abarth také sedmnáctipalcové disky Granturismo s novým designem, které jsou podle automobilky o 7 % lehčí než ty předchozí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny nejsou na Abarthu pouze kosmetické. Motor trochu posílil, nová jsou lehčí kola a připlatit si můžete za nový multimediální systém se sedmipalcovým displejem

Co se týká motoru, jde pořád o přeplňovanou čtrnáctistovku. Nově z ní italští inženýři vydolovali o pět koní víc, základní verze tak produkuje 108 kW (145 koní), provedení Turismo pak nabídne 123 kW (165 koní). Kdyby vám to přišlo málo, můžete u Abarthu sáhnout po vrcholné verzi 595 Competizione, která se pyšní výkonem 132 kW (180 koní) a točivým momentem 250 Nm.

Vybírat budete moci z 15 laků karoserie, kde nechybí ani žlutá Modena. Ta byla až do této chvíle vyhrazena jen šílené verzi 695 Biposto Record. Uvnitř se nachází nové čalounění, za příplatek si můžete pořídit i karbonové dekory nebo nejnovější multimediální systém Uconnect se sedmipalcovým displejem. Prodej modernizované verze by měl začít v červnu letošního roku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků