Abarth 595 má po faceliftu nový design a o 5 koní více než v minulosti

Italská pětistovka prošla faceliftem před nějakou dobou, takže teď musela zákonitě přijít řada i na sportovní verzi Abarth. Vaší pozornosti jistě neuniknou přepracované nárazníky, prahy a nově designované světlomety. Krom toho dostal Abarth také sedmnáctipalcové disky Granturismo s novým designem, které jsou podle automobilky o 7 % lehčí než ty předchozí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny nejsou na Abarthu pouze kosmetické. Motor trochu posílil, nová jsou lehčí kola a připlatit si můžete za nový multimediální systém se sedmipalcovým displejem

Co se týká motoru, jde pořád o přeplňovanou čtrnáctistovku. Nově z ní italští inženýři vydolovali o pět koní víc, základní verze tak produkuje 108 kW (145 koní), provedení Turismo pak nabídne 123 kW (165 koní). Kdyby vám to přišlo málo, můžete u Abarthu sáhnout po vrcholné verzi 595 Competizione, která se pyšní výkonem 132 kW (180 koní) a točivým momentem 250 Nm.

Vybírat budete moci z 15 laků karoserie, kde nechybí ani žlutá Modena. Ta byla až do této chvíle vyhrazena jen šílené verzi 695 Biposto Record. Uvnitř se nachází nové čalounění, za příplatek si můžete pořídit i karbonové dekory nebo nejnovější multimediální systém Uconnect se sedmipalcovým displejem. Prodej modernizované verze by měl začít v červnu letošního roku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků