Abarth 500C a Punto Evo se dočkají verzí Essesse, ještě letos

Jen pár dní poté, co Fiat uvedl do prodeje modely 500C a Punto Evo ve verzích Abarth a při této příležitosti vypustil do éteru nové fotografie obou ostrých modelů, přichází z Itálie další zpráva o budoucnosti těchto kapesních raket. Podle informací, které se dostaly ven z automobilky, se totiž ještě letos dostanou na trh jejich ještě sportovnější verze Essesse neboli SS.

Abarth Punto Evo SS má dostat posílený motor 1,4 turbo s výkonem až 134 kW (182 koní), tužší podvozek a lepší brzdy. Taktéž Abarth 500C SS se má dočkat podobných úprav, zejména pak silnějšího motoru s výkonem až 117 kW (159 koní) a rychlejší automatické převodovky. Do budoucna se navíc počítá s dvouspojkovým automatem.

Na přesnější informace si zatím musíme počkat. Pakliže budou dosavadní zprávy pravdivé, budeme více vědět již na podzim, oba modely se totiž mají začít prodávat v listopadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekAbarth Punto Evo a Abarth 500C zatím v „běžných” verzích
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Fiat 500 L 1.368
Rok výroby: 2015
Stav: 4 759 km
Cena: 280 000 Kč
Fiat Stilo 1.91
Rok výroby: 2004
Stav: 205 530 km
Cena: 37 000 Kč
Fiat Ducato 2.287
Rok výroby: 2010
Stav: 108 595 km
Cena: 163 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků