AAA Auto zavádí druhou vlnu „šrotovného“

Novou vlnu „šrotovného“ na nákup ojetého vozu spustila od pátku 18. září skupina AAA Auto. Sleva na koupi ojetého vozu protiúčtem nyní bude činit 10 000 až 50 000 Kč. „Se spuštěním druhé vlny jsme původně chtěli počkat na okamžik, až státní šrotovné schválí vláda. Jeho zavedení se ale stále oddaluje - my ho proto spouštíme sami, bez ohledu na politickou situaci,“ uvedl ředitel výkupu skupiny AAA Auto Petr Vaněček. Aktuálně je tedy možné uplatnit slevu v 15 autocentrech AAA Auto v České republice. První vlna šrotovného byla velmi úspěšná, na jaře této mimořádné nabídky využilo celkem 1 850 zákazníků.

Podmínkou využití šrotovného je, aby zákazník odevzdal protiúčtem svůj starší pojízdný automobil (jakéhokoliv stavu i roku výroby), který byl v jeho vlastnictví už před 1. lednem 2009. Akce trvá až do odvolání a je vázána na financování s vybranými partnery. Nepoužitelná vozidla, získaná protiúčetem v rámci šrotovného, nechá skupina AAA Auto na své náklady ekologicky zlikvidovat.

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků