AAA Auto slaví 25 let. Název vznikl kvůli telefonnímu seznamu

AAA Auto slaví 25 let. Název vznikl kvůli telefonnímu seznamu

Zákazník s pořadovým číslem 2 000 000 si letos přijde koupit automobil do největšího tuzemského autobazaru AAA.

Už 25 let působí na tuzemském trhu s ojetými vozy společnost AAA Auto. Za tu dobu obsloužila již 1,9 milionu zákazníků, letos tedy zavítá do některé její pobočky už dvoumilióntý zájemce o ojeté auto.

Mladší generace už zřejmě neví, proč jsou na začátku označení společnosti tři písmena A. "Název vznikl v devadesátých letech kvůli řazení firem v telefonních seznamech a katalozích firmy podle abecedy," vysvětluje tisková zpráva firmy. Obdobnou metodu použily tehdy například taxislužby nebo realitní firmy.

AAA Auto si zákazníci oblíbili například proto, že jako první nabídlo výkup vozu takzvaně za hotové. Dříve se totiž auta prodávala zásadně formou komise. 

Od roku 2012 obnovila AAA Auto značku Mototechna, v jejímž rámci prodává takzvané prémiové ojetiny. 

AAA Auto působí v současné době ve čtyřech zemích, má celkem 40 poboček a zaměstnává 2300 lidí. V žebříčku nejvýznamnějších tuzemských firem Czech Top 100 patřilo podle obratu v loňském roce už do horní poloviny.

Doporučujeme

Články odjinud