AAA Auto slaví 25 let. Název vznikl kvůli telefonnímu seznamu

Zákazník s pořadovým číslem 2 000 000 si letos přijde koupit automobil do největšího tuzemského autobazaru AAA.

Už 25 let působí na tuzemském trhu s ojetými vozy společnost AAA Auto. Za tu dobu obsloužila již 1,9 milionu zákazníků, letos tedy zavítá do některé její pobočky už dvoumilióntý zájemce o ojeté auto.

Mladší generace už zřejmě neví, proč jsou na začátku označení společnosti tři písmena A. "Název vznikl v devadesátých letech kvůli řazení firem v telefonních seznamech a katalozích firmy podle abecedy," vysvětluje tisková zpráva firmy. Obdobnou metodu použily tehdy například taxislužby nebo realitní firmy.

Ojetiny | Život řidiče | Byznys | Názory

Podvodníci s ojetinami prý vydělají 19 miliard. Údaj ale stojí na vodě

AAA Auto si zákazníci oblíbili například proto, že jako první nabídlo výkup vozu takzvaně za hotové. Dříve se totiž auta prodávala zásadně formou komise. 

Od roku 2012 obnovila AAA Auto značku Mototechna, v jejímž rámci prodává takzvané prémiové ojetiny. 

AAA Auto působí v současné době ve čtyřech zemích, má celkem 40 poboček a zaměstnává 2300 lidí. V žebříčku nejvýznamnějších tuzemských firem Czech Top 100 patřilo podle obratu v loňském roce už do horní poloviny.

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků