AAA AUTO přesouvá hlavní sídlo do České republiky

Po necelých dvanácti letech přenáší skupina AAA AUTO své hlavní firemní sídlo z Holandska do České republiky. Proces je součástí dokončení změny majitele a proběhne formou mezinárodní fúze několika společností ze skupiny.

Společnost AAA AUTO Group N.V. se sídlem v Holandsku, která byla původním emitentem akcií při IPO v roce 2007, v rámci fúze zanikne. Stejně tak zanikne dosavadní provozovatel hlavního businessu AAA AUTO v ČR akciová společnost AAA AUTO, a.s. Obě společnosti se v rámci fúze spojí se společností Davena International a.s.

„K celému procesu dochází v rámci dokončení převzetí společnosti fondem soukromého kapitálu Abris Capital Partners, který na základě zákonného odkupu akcií v naší skupině získal již 100% podíl. Cílem je zjednodušení struktury skupiny a přesun sídla společnosti do země, kde je těžiště jejího podnikání, tedy do České republiky,“ říká generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.

Veškerá práva a povinnosti včetně smluvních a zaměstnaneckých vztahů společností AAA AUTO Group N.V. a AAA AUTO, a.s. v rámci fúze přejdou na společnost Davena International, a.s., která by se v závěru operace během letošního podzimu měla přejmenovat na AAA AUTO International, a.s.

Pro naše zákazníky, obchodní partnery, zaměstnance, dodavatele i odběratele se nic nemění, jde pouze o organizační změnu,“ uvedla Topolová. Současně Českou republiku k 30. červnu natrvalo opouští její zakladatel a bývalý generální ředitel Anthony Denny. „Jméno pana Dennyho bylo ve spojení s naší společností často vnímáno jako kontroverzní. Proto jsem ráda, že se takto v rámci organizačních změn v rámci přechodu pod nového majitele od minulosti zcela odstřihneme,“ dodala Topolová.

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků