A Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6 na závodním okruhu jste už viděli?

Jsou věci, které člověk nečeká. Například jako když Mercedes v březnu minulého roku představil šestikolovou verzi modelu G 63 AMG, nebo když stejný vůz ukázal ve Frankfurtu Brabus, který ho ještě dále upravil. Co byste asi čekali ze všeho nejméně, to je fakt, že tohle monstrum vyrazilo na závodní okruh.

Tuning | Video | Autosalony | Frankfurt 2013

Tuning: osm největších monster frankfurtského autosalonu

Šestikolové „géčko“ má pod kapotou přeplňovaný osmiválec naladěný na 400 kW (544k) a 760 Nm. Vůz používá stálý pohon všech šesti kol pracující v poměru 30/40/30, pneumatiky mají velikost 37", auto stojí na žebřinovém rámu a pohotovostní hmotnost dosahuje na 3775 kg. Přidejme k tomu světlou výšku 460 mm nebo schopnost projet metr hlubokou vodu a máme auto na okruhy jako stvořené.

SUV | Off-roady | Mercedes-Benz | První svezení

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy

G 63 AMG 6x6 vypadá ve společnosti ostatních supersportů dost zvláštně, ale působivé auto to určitě je. Mimochodem sedět například ve Ferrari a vidět ve zpětném zrcátku toto monstrum musel být pro řidiče velký zážitek.

Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 385 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků