A když ani Golf s výkonem 420 koní nestačí? Oettinger vám dá 518 koní

Hodně se toho v poslední době namluvilo a napsalo o Golfu s výkonem 400 koní. Jeden hotový představila společnost ABT, Volkswagen chystá tovární verzi. Ale co když se najde někdo, komu takto výkonný Golf nestačí? Máme dobrou zprávu. Existuje ještě silnější verze. K Wörthersee ji převezl Oettinger. Má těžko představitelných 381 kW (518 k). Zatím...

Zajímavosti | Volkswagen | Sportovní auta | Volkswagen Golf

VW Golf R400 potrvzen do výroby: přijde už letos s výkonem 420 koní

Přestavba na takto brutální Golf R, mimochodem auto se jmenuje Golf 500R, zahrnuje především jiný motor. Místo čtyřválce je pod kapotou pětiválec 2.5 TFSI s upraveným systémem přeplňování i sání, jinou řídicí jednotkou, kovanými písty, měnil se i systém chlazení, přibyl vodou chlazený mezichladič stlačeného vzduchu, nové výfukové potrubí a tak dále.

Výsledek dosahuje na 381 kW (518 k) při 6100 ot./min a točivý moment končí na hodnotě 680 Nm při 3600 ot./min. Zdá se vám to hrozivé? Pak vězte, že Oettinger rovnou slíbil další výkonové úrovně disponující maximem 600, 650 a 750 (!) koní. Údajně budou následovat brzy.

Tuning | Volkswagen | Sportovní auta | Hatchbacky | Design | Volkswagen Golf

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

U Wörthersee představovaný Golf 500R má manuální převodovku a pohon všech kol. Na stovce je za 3,4 s a jeho maximální rychlost leží za hranicí 300 km/h. Mimochodem přední brzdy mají šest pístků a kotouče o velikosti 380 mm. Auto stojí na dvacetipalcových kolech

Pro Golf 500R je aktuální Wörthersee světovou premiérou. A věřte tomu, nebo ne, vůz se bude prodávat. Jestli se spokojíte pouze s touto „základní“ variantou a nebudete čekat na příchod variant s výkonem 600 a více koní, pak si nachystejte zhruba 150 000 euro. Ano, původně lidový hatchback stojí v této úpravě přes čtyři miliony korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků