A když ani Golf s výkonem 420 koní nestačí? Oettinger vám dá 518 koní

Hodně se toho v poslední době namluvilo a napsalo o Golfu s výkonem 400 koní. Jeden hotový představila společnost ABT, Volkswagen chystá tovární verzi. Ale co když se najde někdo, komu takto výkonný Golf nestačí? Máme dobrou zprávu. Existuje ještě silnější verze. K Wörthersee ji převezl Oettinger. Má těžko představitelných 381 kW (518 k). Zatím...

Zajímavosti | Volkswagen | Sportovní auta | Volkswagen Golf

VW Golf R400 potrvzen do výroby: přijde už letos s výkonem 420 koní

Přestavba na takto brutální Golf R, mimochodem auto se jmenuje Golf 500R, zahrnuje především jiný motor. Místo čtyřválce je pod kapotou pětiválec 2.5 TFSI s upraveným systémem přeplňování i sání, jinou řídicí jednotkou, kovanými písty, měnil se i systém chlazení, přibyl vodou chlazený mezichladič stlačeného vzduchu, nové výfukové potrubí a tak dále.

Výsledek dosahuje na 381 kW (518 k) při 6100 ot./min a točivý moment končí na hodnotě 680 Nm při 3600 ot./min. Zdá se vám to hrozivé? Pak vězte, že Oettinger rovnou slíbil další výkonové úrovně disponující maximem 600, 650 a 750 (!) koní. Údajně budou následovat brzy.

Tuning | Design | Volkswagen | Hatchbacky | Sportovní auta | Volkswagen Golf

VW Golf GTI Clubsport na dalších fotografiích. Jak se vám líbí?  

U Wörthersee představovaný Golf 500R má manuální převodovku a pohon všech kol. Na stovce je za 3,4 s a jeho maximální rychlost leží za hranicí 300 km/h. Mimochodem přední brzdy mají šest pístků a kotouče o velikosti 380 mm. Auto stojí na dvacetipalcových kolech

Pro Golf 500R je aktuální Wörthersee světovou premiérou. A věřte tomu, nebo ne, vůz se bude prodávat. Jestli se spokojíte pouze s touto „základní“ variantou a nebudete čekat na příchod variant s výkonem 600 a více koní, pak si nachystejte zhruba 150 000 euro. Ano, původně lidový hatchback stojí v této úpravě přes čtyři miliony korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

včera | Radek Pecák | 7 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků