A jezdil a jezdil... dokud gumy neshořely

Pomalu se blíží opět velké přezouvání zimních pneumatik na letní. Následující video chápejte jako takovou malou oslavu pneumatiky, tedy prvku, který snad nejvíce promlouvá do toho, jak se naše auto bude na silnici chovat. Opravdoví mistři volantu pak mohou schopnosti pneumatik zkoušet až za hranici jejich možností.

Profesionální jezdec Mauro Carlo ustavil loni nový světový rekord v délce driftu, tedy řízeného smyku. Má hodnotu 1,44 mil čili 2308 metrů.

K rekordnímu pokusu se Mauro Carlo rozjel na uzavřeném okruhu 19. června 2011 ve Weybridge v hrabství Surrey ve Velké Británii. Řídil Mercedes-Benz C63 AMG.

V čistém řízeném smyku, který jezdec ovládal jen korekcí plynu a volantu, kroužil mercedes dvě a půl minuty a rekord by měl možná ještě vyšší hodnotu, kdyby gumy definitivně „neodešly“.

Zdroj: E15.cz
 

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků