A jezdil a jezdil... dokud gumy neshořely

Pomalu se blíží opět velké přezouvání zimních pneumatik na letní. Následující video chápejte jako takovou malou oslavu pneumatiky, tedy prvku, který snad nejvíce promlouvá do toho, jak se naše auto bude na silnici chovat. Opravdoví mistři volantu pak mohou schopnosti pneumatik zkoušet až za hranici jejich možností.

Profesionální jezdec Mauro Carlo ustavil loni nový světový rekord v délce driftu, tedy řízeného smyku. Má hodnotu 1,44 mil čili 2308 metrů.

K rekordnímu pokusu se Mauro Carlo rozjel na uzavřeném okruhu 19. června 2011 ve Weybridge v hrabství Surrey ve Velké Británii. Řídil Mercedes-Benz C63 AMG.

V čistém řízeném smyku, který jezdec ovládal jen korekcí plynu a volantu, kroužil mercedes dvě a půl minuty a rekord by měl možná ještě vyšší hodnotu, kdyby gumy definitivně „neodešly“.

Zdroj: E15.cz
 

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 74 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků