Krátce po omlazení příbuzného Citroenu C1 se vylepšení dočkal i nejmenší model s lvem na přídi.
Francouzský Peugeot začal zhruba před dvěma lety hromadně zvětšovat přední „tlamy“ svých nových modelů, čímž vytvořil nový designový směr a nyní se snaží všechny své modely tomuto trendu přiblížit. S čím automobilka posílá do dalšího boje svůj nejmenší model?
Stejně jako u příbuzného i Peugeot vsadil na jemnější stylingové úpravy, které tomuto modelu rozhodně neuškodí. Snad největší změnu můžeme vidět na předním nárazníku, který nyní zdobí „větší tlama“ předělena černou linií (u vyšších verzi chromovou). Kromě toho jsou po stranách hlavního otvoru i dva další, které však mají pouze dekorativní charakter.
Z těch dalších jistě potěší i fakt, že konstruktéři se lépe „podívali“ na odhlučnění vnitřního prostoru, což se v konečném důsledku pozitivně odzrcadlí na celkovém komfortu, který mnohokrát zůstává právě u těchto malých vozidel opomenutý. Zejména pak u dieselového agregátu 1,4 HDi můžeme očekávat menší vibrace a hlučnost při nižších otáčkách.
Další změny najedeme i v katalogu, kde se v paletě barev a vnitřních materiálů objevily dva nové přírůstky. Za pozornost stojí například černé, nebo červené čalounění s názvem Stilada, které je zdobeno stříbrným lemem sedadel a dveřových panelů. Novinkou je i možnost (stejně jako u Citroenu C1) objednat si jako čalounění kombinaci kůže a alcantary.
Co se týče nabídky agregátů, zde nás nečekají žádné změny a tak si i nadále budou zákazníci vybírat ze troch možností.
Omlazený Peugeot 107