Elektrický koncept Audi e-tron quattro má aktivní aerodynamiku a dojezd přes 500 km.

Elektrický koncept Audi e-tron quattro má aktivní aerodynamiku a dojezd přes 500 km.

Nabije se za třicet minut a stovku umí za 4,6 sekundy.

Nabije se za třicet minut a stovku umí za 4,6 sekundy.

Produkční model Audi Q6, který by měl dorazit do dvou let, dostane i povinné diesely 3.0 TDI.

Produkční model Audi Q6, který by měl dorazit do dvou let, dostane i povinné diesely 3.0 TDI.

Vystavený koncept Audi má tři elektromotory a celkový výkon 370 kW neboli 503 koní.

Vystavený koncept Audi má tři elektromotory a celkový výkon 370 kW neboli 503 koní.

Točivý moment přes 800 Nm stačí k tomu, aby se toto SUV dostalo na stovku za 4,6 sekundy a rozjelo se na 210 km/h.

Točivý moment přes 800 Nm stačí k tomu, aby se toto SUV dostalo na stovku za 4,6 sekundy a rozjelo se na 210 km/h.

Nabije se za třicet minut a stovku umí za 4,6 sekundy.
Produkční model Audi Q6, který by měl dorazit do dvou let, dostane i povinné diesely 3.0 TDI.
Vystavený koncept Audi má tři elektromotory a celkový výkon 370 kW neboli 503 koní.
Točivý moment přes 800 Nm stačí k tomu, aby se toto SUV dostalo na stovku za 4,6 sekundy a rozjelo se na 210 km/h.
10
Fotogalerie

IAA 2015 živě: Koncept Audi e-tron quattro je předzvěstí Audi Q6

Kapitoly článku:


Vypadá to, že se BMW X6 může rozloučit s výsadním postavením ve svém vlastním segmentu. Přišel Mercedes GLE a nyní se můžeme na konceptu Audi e-tron quattro podívat na připravovaný podobný crossover Audi Q6. Ten se do dvou let začne prodávat, elektrický model přijde za tři roky.

audi (10).jpgaudi (4).JPGaudi (11).jpg
Elektrický koncept Audi e-tron quattro má aktivní aerodynamiku a dojezd přes 500 km. Nabije se za třicet minut a stovku umí za 4,6 sekundy

Je až s podivem, že ostatní automobilky dovolily BMW tak dlouho vyžírat prodejní koláč ve třídě velkých arogantních nepraktických kupé-SUV. Možná se bály neúspěchu, jaký postihl SsangYong Actyon (ten vlastně tuto třídu založil dva roky před BMW X6)…

Koncept Audi e-tron quattro je ale zajímavý i z jiného hlediska. Připravuje se totiž na konkurenci v podání elektrické Tesly Model X, která se začne prodávat už na konci září. Nicméně produkční model Audi Q6, který by měl dorazit do dvou let, dostane i povinné diesely 3.0 TDI, na které už zákazníci čekají.

audi (7).jpgaudi (8).jpgaudi (9).jpg
Zadní difuzor a křídlo nejsou jen na ozdobu. Při vyšší rychlosti se vysunou a upraví svůj úhel, takže se sníží aerodynamický odpor a tím prodlouží dojezd

Vystavený koncept Audi má tři elektromotory a celkový výkon 370 kW neboli 503 koní. Točivý moment přes 800 Nm stačí k tomu, aby se toto SUV dostalo na stovku za 4,6 sekundy a rozjelo se na 210 km/h. Myslelo se i na praktičnost, kufr pojme 615 litrů.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud