Ladičská společnost Autotechnik + Tuning (ATT) představuje vlastní interpretaci „ostré jedničky“ z Mnichova.
Sportovně zaměřený model BMW 1 M Coupe, patřící ještě do první generace BMW 1, byl veřejnosti představen na sklonku roku 2010 a od té doby budí vášně nejen mezi nejširším publikem, ale také mezi ladičskými firmami. Již jsme tu proto měli BMW 1 M Coupe GTS-V od Vorsteineru, BMW 1 M Coupe Hartge, BMW 1 M Coupe Tuningwerk či BMW 1 M Coupe TechTec.
BMW 1 M Coupe ATT
Mezi nimi zatím kraluje verze od Tuningwerku, která posílila až na 521 koní (383 kW). Firmu ATT-TEC si možná vybavíte v souvislosti s kompletní přestavbou BMW M3 Thunderstorm ATT, jež před dvěmi lety přišla s přeplňováním kompresorem a výkonem navýšeným na 500 koní (368 kW). Její horkou novinkou se stává posílené a dále vylepšené provedení BMW 1 M Coupe.
Časem se můžeme těšit i na sadu aerodynamických doplňků
Na první pohled si na voze všimneme především výrazných, chromovaných dvacetipalcových litých ráfků ADV1 5.0 TF nazouvajících pneumatiky Michelin Pilot Super Sport. V rámci kompletní přestavby se vůz dočkal také instalace pružicích a tlumicích jednotek KW Dynamic Damping Control, jež snižují světlou výšku a řidiči umožňují výběr z jízdních režimů Comfort, Sport a Sport+.
V dohledné době se máme dočkat také nové sady aerodynamických doplňků vyrobených z uhlíkových kompozitů, jež má zahrnovat hlavně upravené nárazníky. A na závěr ještě k motoru. Ten ve standardním naladění u BMW 1 M Coupe dosahuje výkonu 335 koní (246 kW), ale u ATT tuto špičku posunou novým programem řídicí jednotky na 401 k (295 kW).
Na první pohled vynikají leštěné dvacetipalcové lité ráfky
A pokud vám to bude málo, můžete se těšit na větší mezichladič stlačovaného vzduchu, který výkonové maximum navýší až na 461 k (339 kW). V nabídce je také řada dalších úprav včetně možnosti odstranit omezovač nejvyšší rychlosti či instalovat výfukové soustavy Akrapovic.