Kvalitní ladění luxusních vozů se zážehovými motory aby nyní pomalu jeden pohledal. Ale teď zde jedno máme.
Obzvláště u vozů koncernu VW Group jsou ladičské firmy v poslední době zvyklé modifikovat především verze se vznětovými motory, jejichž obliba roste i ve třídě luxusních, či dokonce zážehových automobilů. Teprve před několika týdny jsme vám například představili Audi A7 Sportback v přestavbě MTM s výkonem vznětového šestiválce 3,0 TDI zvýšeným na rovných 300 koní.
Ale život běží dále, takže vám nyní představujeme Audi A7 Sportback vylepšený německou společností B&B Automobiltechnik. Zvenčí si na novince všimneme především poměrně vkusných ventilačních otvorů v předních blatnících, o 30 mm sníženého a sportovně laděného pérování nebo specifických litých ráfků s průměrem 19 až 21 palců.
Audi A7 Sportback z dílen německého ladiče B&B Automobiltechnik
Ale to nejzajímavější najdeme pod kapotou, kde trůní vylepšený zážehový šestiválec 3,0 V6 TFSI. B&B Automobiltechnik pro něj nabízí hned tři stupně ladění, přičemž již v tom základním dosahuje výkonu 385 koní (283 kW) a točivého momentu 490 Nm, což jsou hodnoty lepší o citelných 85 koní, resp. 50 Nm než ve standardní verzi. Ale tím to nekončí, neboť jsou k mání též varianty 408 koní (300 kW)/530 Nm a dokonce 425 koní (313 kW)/540 Nm.
Stylistických modifikací na stavbě B&B Automobiltechnik mnoho nenajdeme, to nejdůležitější se skrývá pod kapotou
Aby u B&B Automobiltechnik vyhověli i vyznavačům nafty, nabízejí sadu modifikací také pro jednotku 3,0 TDI, která v jejich podání dává 325 koní (239 kW) a 640 Nm. A to je ještě o dalších 25 koní a 40 Nm více než u již zmíněné stavby od konkurenční MTM.