Zkrátka, pro Evropana je testovaný kus v rámci třídy vybavený velice slušně a u auta této cenovky věci jako odhalené panty a šrouby na upevnění sedadel nešokují.

Zkrátka, pro Evropana je testovaný kus v rámci třídy vybavený velice slušně a u auta této cenovky věci jako odhalené panty a šrouby na upevnění sedadel nešokují.

Přitom testované auto má čtyři elektricky ovládaná okna, klimatizaci a rádio, elektrická zrcátka a automatickou převodovku. Recenzent se však zaměří na absenci čtecí lampičky.

Přitom testované auto má čtyři elektricky ovládaná okna, klimatizaci a rádio, elektrická zrcátka a automatickou převodovku. Recenzent se však zaměří na absenci čtecí lampičky.

Stejně mimo pak působí nářky na audiosoustavu s "pouhými" čtyřmi reproduktory a s bluetooth za příplatek.

Stejně mimo pak působí nářky na audiosoustavu s "pouhými" čtyřmi reproduktory a s bluetooth za příplatek.

U nových, ojetých, ale i veteránů ukazuje zajímavé "fičury" a specifická ovládání různých funkcí.

U nových, ojetých, ale i veteránů ukazuje zajímavé "fičury" a specifická ovládání různých funkcí.

Tentokrát se odvážil jmenovat to vůbec nejhorší nové auto, které si můžete koupit. Je jím Mitsubishi Mirage.

Tentokrát se odvážil jmenovat to vůbec nejhorší nové auto, které si můžete koupit. Je jím Mitsubishi Mirage.

Vůz porovnává s konkurenty od Hondy a Toyoty, které jsou však v USA podstatně dražší.

Vůz porovnává s konkurenty od Hondy a Toyoty, které jsou však v USA podstatně dražší.

Špatně při jízdě hodnotí skoro všechny disciplíny, včetně jízdního komfortu.

Špatně při jízdě hodnotí skoro všechny disciplíny, včetně jízdního komfortu.

Po jízdní stránce si pak DeMuro stěžuje na hluk od kol a aerodynamiky, také na hluk vytočeného motoru a na dynamiku.

Po jízdní stránce si pak DeMuro stěžuje na hluk od kol a aerodynamiky, také na hluk vytočeného motoru a na dynamiku.

Pak je ovšem nefér stěžovat si, že má "jen" tříválec 1.2 a výkon 78 koní, a že je přes tuto jednotku vidět na zem.

Pak je ovšem nefér stěžovat si, že má "jen" tříválec 1.2 a výkon 78 koní, a že je přes tuto jednotku vidět na zem.

Recenzenta nejdříve pohoršují poměrně zvláštní věci. Považte, že tohle je nové auto, které lze podle něj sehnat slušně pod 200 tisíc korun.

Recenzenta nejdříve pohoršují poměrně zvláštní věci. Považte, že tohle je nové auto, které lze podle něj sehnat slušně pod 200 tisíc korun.

Hatchback na pomezí segmentů A a B se ve Spojených státech prodává za v přepočtu 285 tisíc, a podle DeMura na něj i přesto prodejci poskytují až čtyřicetiprocentní slevy.

Hatchback na pomezí segmentů A a B se ve Spojených státech prodává za v přepočtu 285 tisíc, a podle DeMura na něj i přesto prodejci poskytují až čtyřicetiprocentní slevy.

Doug DeMuro se v posledních letech na Youtube prosadil se svými svéráznými recenzemi aut.

Doug DeMuro se v posledních letech na Youtube prosadil se svými svéráznými recenzemi aut.

Přitom testované auto má čtyři elektricky ovládaná okna, klimatizaci a rádio, elektrická zrcátka a automatickou převodovku. Recenzent se však zaměří na absenci čtecí lampičky.
Stejně mimo pak působí nářky na audiosoustavu s "pouhými" čtyřmi reproduktory a s bluetooth za příplatek.
16
Fotogalerie

Mitsubishi Mirage: „nový Colt“ startuje na japonském trhu

Automobilka Mitsubishi spustí s posledním srpnovým dnem prodeje svého kompaktního modelu na domácím trhu.

Kapitoly článku:


Pětidveřový kompakt Mitsubishi Mirage oslavil ve svém sériovém provedení svoji premiéru na letošním autosalonu v Tokiu. Jako výsledkem projektu Concept Global Small (CGS) se však v podobě koncepční studie představil na stejném místě již o rok dříve. Jméno Mirage není přitom v nabídce značky Mitsubishi žádnou novinkou, neboť se pod ním tradičně prodávají hlavně vozy Colt na vybraných trzích.

Mitsubishi Mirage JDM 04.jpgMitsubishi Mirage JDM 05.jpgMitsubishi Mirage JDM 06.jpg
Mitsubishi Mirage, tentokrát i pro domácí Japonsko

Automobilka Mitsubishi od svého nejmenšího modelu, který má časem nahradit stávající řadu Mitsubishi Colt také na evropských trzích, očekává obchodní úspěch zvláště na základě cenové dostupnosti a nízkých provozních nákladů. Již v březnu tohoto roku byla zahájena výroba modelu Mirage v thajském Laem Chabangu a prodeje byly tehdy zahájeny právě tam.

Odtamtud se Mitsubishi Mirage rozšířilo i na další asijské trhy, ale v domácím Japonsku se prodeje rozběhnou teprve nyní. Výbava je s ohledem na cenu poněkud spartánská, ovšem lépe vybavené verze nabídnou vše potřebné včetně barevného dotykového displeje na středové konzoli či automatické klimatizace.

Mitsubishi Mirage JDM 16.jpgMitsubishi Mirage JDM 17.jpgMitsubishi Mirage JDM 14.jpg
Ve vyšších výbavách najdeme i řadu komfortních elektronických prvků

Zatím pouze pětidveřové Mitsubishi Mirage je 3 710 mm dlouhé, 1 665 široké a 1 490 mm vysoké, takže je v porovnání třeba se současnou Siestou od Fordu o 240 mm kratší, o 122 mm užší a o 9 mm vyšší. O pohon se zatím stará výhradně „litrový“ zážehový tříválec s atmosférickým plněním.

Mitsubishi Mirage JDM 11.jpgMitsubishi Mirage JDM 13.jpgMitsubishi Mirage JDM 10.jpg
Od nového Mirage si u Mitsubishi hodně slibují

Pro japonské zákazníky dosahuje výkonu 69 koní (51 kW) a točivého momentu 86 Nm a v kombinaci s bezstupňovou automatickou převodovkou a příplatkovou soustavou start/stop vykáže průměrnou spotřebu 3,6 l/100 km.

Mitsubishi

Mitsubishi je japonský průmyslový koncern skládají se z mnoha společností různých zaměření. Začal v roce 1870 jako loďařská firma.

Výroba automobilů se u Mitsubishi datuje od roku 1917. Model A byl první japonský sériový automobil.

Mitsubishi Space Star • Mitsubishi Outlander • Mitsubishi ASX • Mitsubishi Eclipse Cross • Mitsubishi  L200

Doporučujeme

Články odjinud