74
Fotogalerie

Test ojetiny Mitsubishi Lancer 1,8i Sportback: cena za originalitu

Na první pohled nezapře geny legendárního Eva X, ale jinak je to docela obyčejné auto. A někdy plné protikladů. Vyzkoušeli jsme pětidveřový Sportback z roku 2009.

Kapitoly článku:


Sedan Mitsubishi Lancer aktuální generace s přívlastkem „Sports“ slavil svoji premiéru na detroitském autosalonu v roce 2007, ovšem pětidveřový hatchback, označený Sportback, se na evropské trhy dostal až na počátku roku 2009. Sportback je poněkud překvapivě o 15 mm delší než Sports Sedan a svými rozměry stojí na samém horním konci nižší střední třídy. Ve srovnání s tehdejší Škodou Octavií II je Lancer Sportback o 13 mm delší a má o plných 57 mm delší rozvor náprav, nabízí však prakticky poloviční objem zavazadlového prostoru (v základním uspořádání).

V autobazaru AAA Auto jsme tentokrát k testu ojetého vozu vybrali stříbrný Sportback s motorem 1,8i/105 kW, jenž byl svého času nejvýkonnějším atmosféricky plněným motorem pro řadu Lancer. Vůz jsme si samozřejmě opět důkladně proklepli po technické stránce, ale hlavně nás zajímalo, čím zatím poslední z rodu Lancerů dokáže oslovit.

Radosti
Jízdní vlastnosti
Efektní design
Rozsáhlá výbava
Starosti
Malý zavazadlový prostor
Vysoká spotřeba
Omezený výhled vzad
6  /10

Mitsubishi

Mitsubishi je japonský průmyslový koncern skládají se z mnoha společností různých zaměření. Začal v roce 1870 jako loďařská firma.

Výroba automobilů se u Mitsubishi datuje od roku 1917. Model A byl první japonský sériový automobil.

Mitsubishi Space Star • Mitsubishi Outlander • Mitsubishi ASX • Mitsubishi Eclipse Cross • Mitsubishi  L200

Doporučujeme

Články odjinud