Máme pro vás další podrobnosti ke zcela nové generaci Peugeotu 208. Kupodivu má být citelně kratší než jeho předchůdce…
Kapitoly článku:
Postupné odhalování zcela nového a (alespoň pro Peugeot) klíčového modelu 208 pro vás sledujeme průběžně, nyní ale již můžeme být konkrétnější. Peugeot 208 nahradí ve výrobním programu typ 207 prodávaný od roku 2006 a měl by se zaměřit zejména na vozy VW Polo nebo Ford Fiesta, míří tedy do velmi frekventovaného evropského segmentu B.
Peugeot 208 má být dlouhý 3 975 mm, což je překvapivě o plných 70 mm méně než u předchozí řady 207. Důležitější skutečností je, že se konstruktérům podařilo razantně snížit hmotnost vozů, která v průměru klesla o v tomto segmentu citelných 110 kg.
Zcela nový Peugeot 208 se u nás začne prodávat na jaře
Zprvu bude Peugeot 208 nabízen s novými zážehovými tříválci s objemy 1,0 a 1,2 l, jejichž průměrná spotřeba se má pohybovat okolo 4,3 l/100 km při emisích CO2 pod hranicí 100 g/km. Vzhled vozu vychází z nejnovějších projektů Peugeotu (včetně konceptu Peugeot HX1 z letošního Frankfurtu), zatímco interiér s rozložitou a členitou palubní deskou nabídne velký dotykový displej a poslední zábavní a komunikační výstřelky.
Peugeot 208 se začne v Evropě prodávat na jaře se škálou dvou zážehových a pěti vznětových motorů.