Zatímco dříve jste mohli vybírat mezi 1.4 TSI 4x4/110 kW, 1.4 TSI/110 kW DSG (obě za stejnou cenu) a 1.4 TSI/110 kW 4x4 DSG, nyní zbyla už jenom předokolka s automatem za nejméně 702.900 korun.

Zatímco dříve jste mohli vybírat mezi 1.4 TSI 4x4/110 kW, 1.4 TSI/110 kW DSG (obě za stejnou cenu) a 1.4 TSI/110 kW 4x4 DSG, nyní zbyla už jenom předokolka s automatem za nejméně 702.900 korun.

Kodiaq mezi motory rozdíl nedělá, zážehové i vznětové zdražily o 9000 korun. Došlo však ke zredukování nabídky čtrnáctistovek, což zřejmě souvisí s plánovaným ukončením výroby tohoto motoru a jeho nahrazením patnáctistovkou TSI.

Kodiaq mezi motory rozdíl nedělá, zážehové i vznětové zdražily o 9000 korun. Došlo však ke zredukování nabídky čtrnáctistovek, což zřejmě souvisí s plánovaným ukončením výroby tohoto motoru a jeho nahrazením patnáctistovkou TSI.

57
Fotogalerie

Bude Kodiaq a Superb RS? Šéf vývoje naznačil, že ano!

A máme zde další zajímavou informaci přímo z pařížského autosalonu. Šéf vývoje značky Škoda Christian Strube se nechal slyšet, že by rád vyvinul ostré verze nejen Superbu, ale také nově uváděného modelu Kodiaq.

Pro Škodovku jsou modely RS důležitější, než se může z našeho pohledu zdát. Třeba na britském trhu tvoří modely se znáčkem vRS, jak se tam označují, před dvacet procent prodejů Octavie.

Ostrý Superb už je prý téměř jistotou, a vysoká pravděpodobnost panuje i u Kodiaqu.

„Vidím více prostoru pro modely řady RS. Je to pro nás dobré je nabízet. Větší část prodejů pak tvoří plně vybavené automobily,“ uvedl pro Auto Express.

„Přemýšlíme, jak udělat verzi RS u Superbu i Kodiaqu. Náš vývojový tým bojuje za to, aby nakonec byly,“ dodal.

Nám je jasné, že pro Škodovku by to byla velká výzva. Byť Octavia RS není žádný sporťák, má mezi motoristy slušné renomé. Jsme zvědavi, jak by si v Boleslavi poradili s jízdními vlastnostmi nyní dost uhoupaného Superbu s méně tuhou karoserií liftback. O rychlém SUV ani nemluvě - byl to právě britský Auto Express, který před časem označil Audi RS Q3 za nepoužitelné.

_MG_4176.jpg_MG_4177.jpg_MG_4178.jpg

_MG_4179.jpg_MG_4180.jpg_MG_4181.jpg

_MG_4182.jpg_MG_4183.jpg_MG_4184.jpg

_MG_4185.jpgDisplej.jpgEXTRA Kufr.jpg

EXTRA Sedadla.jpghlavni 1.jpghlavni 2.jpg

Kodiaq_IMG_0079.jpgPalubka.jpgZadek.jpg

Ko_001.jpgKo_002.jpgKo_003.jpg

Ko_004.jpgKo_005.jpgKo_006.jpg

Ko_007.jpgKo_008.jpgKo_009.jpg

Ko_010.jpgKo_011.jpgKo_012.jpg

Ko_013.jpgKo_014.jpgKo_015.jpg

Ko_016.jpgKo_017.jpgKo_018.jpg

Ko_019.jpgKo_020.jpgKo_021.jpg

Ko_022.jpgKo_023.jpgKo_024.jpg

Ko_025.jpgKo_026.jpgKo_027.jpg

Ko_028.jpgKo_029.jpgKo_030.jpg

Ko_031.jpgKo_032.jpgKo_033.jpg

Ko_034.jpgKo_035.jpgKo_036.jpg

Ko_037.jpgKo_038.jpgKo_30.jpg

​​

Škoda Octavia

Škoda Octavia je nejprodávanější automobil v ČR a současně nejprodávanější model značky Škoda. V roce 2020 byla uvedena na trh Octavia IV – čtvrtá generace novodobé Octavie, tentokrát se čtyřmi variantami pohonů: spalovací motor, mild-hybrid, plug-in hybrid a stlačený zemní plyn.

Ceny a výbava • První jízda Škody Octavia RS iV • Škoda Octavia Scout • Hybridní modely • Škoda Octavia RS • Test Škoda Octavia 2.0 TDI Evo

Doporučujeme

Články odjinud