Americká společnost GWA pracuje na speciálním prototypu kombinujícím nejmodernější mechanické skupiny modelu Mercedes-Benz SLS AMG s klasickými křivkami řady W188 z padesátých let.
Kdo tvrdí, že zavedením samonosných karoserií odzvonilo osobitým kreacím slavných karosáren, ten má naprostou pravdu. Ovšem úsilí vybraných společností nás průběžně přesvědčuje o tom, že i za stávajících podmínek to zkrátka jde. Americká firma Gullwing America (GWA) nyní pod označením GWA 300 připravuje speciální stavbu pro nejmenovaného zákazníka z východní části Evropy.
Nová stavba GWA 300 ve společnosti originálu z roku 1955
No jistě, je to hybrid, ale přesto mu nelze upřít jistou dávku osobitosti, a kvitovat s povděkem je třeba také základ v moderní a drahé technice, neboť podobné kreace obvykle vycházejí z harampádí z vrakovišť. Tento prototyp bude využívat skupin modelu Mercedes-Benz SLS AMG Roadster, ovšem jeho tvarování má připomínat model Mercedes-Benz 300 SC (W188) z roku 1955, jenž vzniknul v počtu pouhých 92 exemplářů.
Karoserie z ručně vyrobených hliníkových panelů vyniká masivní, citelně skloněnou maskou chladiče, jež je právě tím prvkem, který vzpomínanou řadu W188 připomíná nejvěrněji. Nový roadster GWA dále nabídne moderní přední světlomety se zdroji pro denní svícení z LED, speciální výfukovou soustavu, stavitelné pérování nebo snímatelnou pevnou střechu.
GWA 300 s technikou Mercedes-Benz SLS AMG
Prototyp GWA 300 vyjíždí na specifických litých ráfcích s průměrem 21 palců vpředu a 22 palců vzadu, jež obouvají pneumatiky značky Continental.