Ford Focus ST Diesel dostane automatickou převodovku Powershift

Ford Focus ST Diesel dostane automatickou převodovku Powershift

Naftové provedení Fordu Focus ST v karoserii hatchback i kombi už nebude obtěžovat levou nohu řidiče. Aspoň tedy toho, který se rozhodne připlatit si za dvouspojkový automat Powershift. Šestistupňový manuál samozřejmě zůstane v nabídce a k benzínovému provedení s motorem 2.0 Ecoboost zatím ani automat nebude.

Ford ještě nezveřejnil nové specifikace automatického naftového Focusu ST, ale dá se očekávat o něco horší akcelerace z 0 na 100 km/h a také nižší maximální rychlost, ovšem kombinovaná spotřeba paliva by mohla lehce poklesnout – spolu s emisemi CO2. A na to mohou někteří zákazníci také slyšet.

U běžného Fordu Focus s naftovým dvoulitrem se připlácí za automat 50 000 korun. Pokud zůstane Ford u stejné cenové politiky i u modelu ST s naftovým motorem o výkonu 136 kW, budete si muset připravit minimálně 750 990 korun a v případě kombi ještě o 20 000 korun víc.

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Nová generace • Ford Focus ST • Minitest Ford Focus Active 2.0 EcoBlue AT • Hybridní verze • 2.0 TDCi vs. 2.3 EcoBoost

Doporučujeme

Články odjinud