700 koní je málo? Nevadí, chystá se Tesla Model S o výkonu 900 koní

Společnost Larte Design má ve své nabídce kromě jiného také úpravu pro Teslu Model S. Ta nese označení Elizabeta a obsahuje sadu nových nárazníků, difuzor, decentní zadní spoiler, prahové nástavce a další klasické věci. Jenže tím plány tohoto úpravce nekončí. Kromě designu chce připravit také zvýšení výkonu.

Video | Elektromobily | Tesla | Elon Musk

Takhle to vypadá, když Tesla Model S pálí zadní pneumatiky

Vylepšení dynamiky se u Larte Design chystá pro verzi, která to potřebuje ze všech nejméně, tedy pro vrcholné provedení P85 D, u kterého dají oba dva motory dohromady sedm stovek koní a auto je schopné pokořit zrychlení z nuly na amerických šedesát mil v hodině za 3,1 s.

Elektromobily | Fascinace | Tesla | První svezení | Elon Musk

Tesla Model S: Jak se jezdí na elektrony?

Lidé od Larte Design ovšem hodlají zvýšit výkon tak, aby se součet obou motorů dostal na 900 koní. Zájemci se údajně mají těšit kromě ještě lepší dynamiky na fakt, že se nijak nezmění spotřeba energie. Jsme docela zvědaví na to, jak tahle věc skončí. Není to tak dávno, co se společnost Tesla vyjádřila na téma tuningu Modelu S tak, že to není zrovna bezpečná záležitost. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků